بازیکن ذوب آهن: به سقوط فکر نمی‌کنیم

کاظمی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با وضعیت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

بازیکن ذوب آهن: به سقوط فکر نمی‌کنیم

محمد علی کاظمی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: ۲ نوبت در روز زیر نظر مجتبی حسینی تمرینات بدنسازی و تکنیکی را دنبال می‌کنیم و بازی‌های تدارکاتی را نیز در برنامه داریم. هم اکنون مشغول آماده شدن برای بازی با استقلال در جام حذفی هستیم.
کاظمی در خصوص وضعیت تیم استقلال تهران اظهار داشت: استقلال تیم خوب و بزرگی است و مطمئنم با انجام تمرینات خوب زیر نظر مجتبی حسینی می‌توانیم حرف‌هایی زیادی مقابل استقلال برای گفتن داشته باشیم. ما به اسم حریف توجه نمی‌کنیم و نکات فنی را در زمین اجرا می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.
او درباره وضعیت تیم ذوب آهناظهار کرد: با توجه به نتایجی که در نیم فصل اول گرفتیم، جایگاه ما در جدول خوب نیست، اما با تلاش کادر فنی در نیم فصل دوم رتبه بهتری کسب خواهیم کرد.
بازیکن ذوب آهن درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تعطیلی در فوتبال مخصوصا در لیگ برتر خوب نیست و این شرایط کار کادر فنی و مربیان را سخت می‌کند.
کاظمی در رابطه با عملکرد مجتبی حسینی در ذوب آهن تصریح کرد: از کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم. از زمانی که کادر فنی تیم عوض شده است، مجتبی حسینی سعی کرده تیم را رو به جلو پیش ببرد و شرایط تیم را بهتر کند. خدا را شکر وضعیت خیلی بهتر شده است.
مدافع ذوبی‌ها عنوان کرد: ۱۰ هفته از لیگ برتر فوتبال مانده و پیش بینی سخت است، اما ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و روز به روز بهتر می‌شویم. مطمئنم به جایگاه واقعی خود خواهیم رسید.
او در پایان اظهار داشت: هواداران نگران وضعیت ذوب آهن هستند. قول می‌دهیم تلاش کنیم تا ذوب آهن جایگاه واقعی خود را کسب کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار