عباسیان: آلومینیوم انتخاب خوبی برای من بود

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی خوبی مقابل تیم پیکان انجام دادیم و از آن‌ها بهتر بودیم. از این رو حق مان به هیچ وجه مساوی در این بازی نبود.

عباسیان: آلومینیوم انتخاب خوبی برای من بود

معین عباسیان در گفت‌وگو با میزان، در مورد تساوی تیم آلومینیوم مقابل تیم پیکان اظهار داشت: بازی خوب و جانداری مقابل تیم پیکان انجام دادیم حق ما به هیچ وجه مساوی نبود. پیکانی‌ها برای تک امتیاز بازی می‌کردند و به هدفشان رسیدند در کل این تیم ما بود که بر بازی سوار بود و حقمان به هیچ وجه یک امتیاز نبود.
وی با اشاره به عملکرد تیم آلومینیوم در نیمه دوم تصریح کرد: در نیمه دوم این تیم ما بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و واقعا از حریف بهتر بودیم. باید در نیمه دوم کار را تمام کرده و سه امتیاز را از آن خود می‌کردیم، اما تیم حریف با دفاع مطلق و بازی حساب شده‌ای که انجام داد به مهاجمان ما اجازه قدرتنمایی نداد. در نتیجه با وجود همه تلاشی که کردیم موفق نشدیم گل برتری را بزنیم و برنده از زمین خارج شویم.
بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم در مورد حضورش در این تیم در نیم فصل دوم گفت: آلومینیوم انتخاب خوبی برای من بود با توجه به شناخت متقابل که از علی منصوریان دارم می‌توانم برای این تیم مفید باشم. تیم شرایط خوبی دارد فکر می‌کنم به عنوان تیمی که تازه لیگ برتر شده است عملکرد خوبی داشتیم. ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا جایگاه خود را ارتقا داده و در پایان فصل رتبه خوبی برای آلومینیوم به دست آوریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار