قاسمپور: شانس پرسپولیس از نماینده تاجیکستان بیشتر است

کارشناس فوتبال گفت: شانس پرسپولیس از نماینده تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر است، زیرا از نظر بازیکن کیفیت بهتری دارد.

قاسمپور: شانس پرسپولیس از نماینده تاجیکستان بیشتر است

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال ، در مورد برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی و قرعه نماینده‌های ایران در این رقابت ها اظهار داشت: فوتبال ما یک روز خوب دارد و یک روز بد، بنابراین اگر روز خوب نماینده‌های کشورمان باشد، قطعا آنها می‌توانند رقبای خود را شکست دهند.
او افزود: شرایط استقلال و پرسپولیس با تراکتور متفاوت است، زیرا تجربه بیشتری در این مسابقات دارند. از طرفی کیفیت بازیکنان اصلی و ذخیره استقلال و پرسپولیس زیاد نیست. تیم‌های ما در مراحل بالاتر بازی‌های سختی را پیش رو دارند، اما امیدوارم روز‌های خوبی را پشت سر بگذارند.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی استقلال ایران و الهلال عربستان، عنوان کرد: الهلال یکی از تیم‌های باتجربه لیگ قهرمانان است. الهلال از نظر امکانات و اصول فوتبالی از ما جلوتر است، با این وجود تیم‌های ایرانی همیشه با تعصب و غیرت بازی می‌کنند. استقلال توانایی پیروزی مقابل الهلال را دارد. فوتبال قابل پیش بینی نیست و به همین دلیل از سایر رشته‌ها جذاب‌تر است.
او درباره تقابل پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان نیز، اعتقاد داشت: تاجیکستان فوتبال قدرتمندی ندارد و ما از نظر بازیکن کیفیت بهتری داریم. شانس پرسپولیس از نماینده تاجیکستان بیشتر است.
قاسمپور ادامه داد: با این وجود باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط چگونه رقم می‌خورد، زیرا ممکن است استقلال تاجیکستان با شیوه متفاوتی بازی کند. پرسپولیس روی کاغذ قوی‌تر است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار