طالب نسب: جدایی کمالوند به استقلال آسیب زد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی حساس استقلال مقابل پرسپولیس گفت: در دربی بیشتر مسائل روحی روانی دخیل است و آبی‌ها باید روحیه خود را پیدا کنند.

طالب نسب: جدایی کمالوند به استقلال آسیب زد

اصغر طالب‌نسب در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: استقلال از نظر فنی اصلاً خوب نبود. آنها مقابل یک تیم قعرنشین چیزی از خود به نمایش نگذاشتند و به راحتی بازی را واگذار کردند. به عقیده من جدایی کمالوند ضربه سختی به استقلال زد. چطور تیمی که از گروه مرگ آسیا صعود می‌کند در آزادی ۲ گل از ذوب آهن می‌خورد؟
وی در خصوص تاثیر فراز کمالوند بر نتایج استقلال گفت: کمالوند تئوریسین مجیدی بود و بیشتر دقایق در کنار زمین با او صحبت می‌کرد. ناشی‌گری در قرارداد با فراز باعث شد تا به راحتی از استقلال جدا شود و مانند خیلی‌های دیگر دست استقلال را در پوست گردو بگذارد. باشگاه بزرگی مثل استقلال هر ساله بار‌ها و بار‌ها با این مشکل روبروست.
پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار حساس روز جمعه مقابل پرسپولیس عنوان کرد: دربی بیشتر مسائل روحی روانی را در بر می‌گیرد و خیلی به فرم تیم‌ها و مسائل تاکتیکی مربوط نیست. این خیلی مهم است که استقلالی‌ها خود را از نظر روحی روانی بازیابی کنند. اگر استقلال این بازی را ببازند قهرمانی و شاید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم به خطر بیفتد. به عقیده من این بازی فینال لیگ نیست و سرنوشت سپاهان در دست خودش است.
وی در خصوص ادامه روند استقلال در لیگ بیستم تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت استقلال باید معرفی دستیار مجیدی و پر کردن خلاء کمالوند در تیم باشد؛ شاید همین حالا هم دیر باشد. بازیکنان باید بدانند قرار است با چه کسی کار کنند. مثلاً پرسپولیس کریم باقری را دارد که دیدیم حواشی بازی با سپاهان را به خوبی مدیریت کرد. در استقلال چه کسی تیم را جمع و جور می‌کند؟

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار