سرور مجازی مخصوص بایننس

همه ما می‌دانیم که امروز بازار ارزهای دیجیتال بسیار متنوع، محبوب و مورد استفاده قرار گرفته و چه در ایران و چه در خارج از ایران افراد زیادی به دنبال آموزش و یا فعالیت در این حوزه هستند. شما برای فعالیت در این حوزه به سرور مجازی مخصوص بایننس نیاز دارید. در ادامه به توضیح کامل این موضوع می‌پردازیم.

سرور مجازی مخصوص بایننس

همه ما می‌دانیم که امروز بازار ارزهای دیجیتال بسیار متنوع، محبوب و مورد استفاده قرار گرفته و چه در ایران و چه در خارج از ایران افراد زیادی به دنبال آموزش و یا فعالیت در این حوزه هستند. شما برای فعالیت در این حوزه به سرور مجازی مخصوص بایننس نیاز دارید. در ادامه به توضیح کامل این موضوع می‌پردازیم.

با توجه به رشد بازار ارزهای دیجیتال، محبوبیت این حوزه برای همه افراد واضح است. اما همانطور که می‌دانید، برای اینکه بتوانید در این حوزه فعالیت داشته باشید 2 راه دارید:

  1. فعالیت در صرافی های داخلی(ایرانی)
  2. فعالیت در صرافی های خارجی(بین المللی)

صرافی های داخلی خوب هستند و کاربرد بسیاری دارند. کاربران بسیار زیادی از این صرافی ها از جمله نوبیتکس، بیت برگ، بیت نت و... استفاده می‌کنند. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که صرافی های داخلی در کنار مزیت ها و قابلیت‌هایی که دارند، نقاط ضعفی هم دارند که باعث می‌شود بسیاری از کاربران به صرافی های خارجی یا بین المللی روی بیاورند که برای این کار الزاما به سرور مجازی مخصوص بایننس احتیاج دارند.

معایب صرافی های داخلی

همان طور که گفتیم صرافی های داخلی در کنار مزیت هایی که دارند، معایبی هم دارند که باعث می‌شود کاربران از صرافی های خارجی مثل بایننس( Binance ) استفاده کنند. از جمله معایب صرافی های داخلی عبارتند از:

  • پشتیبانی از تعداد پایین ارزها
  • کارمزد زیاد انتقال ارزها
  • امکانات پایین برای ترید سریع ارزها
  • امنیت پایین
  • و...

اگرچه باید این موضوع را خاطر نشان کنیم که صرافی های داخلی در حال حاضر رو به پیشرفت و بهبود هستند و در آینده می‌توانند از ارزهای بیشتری با کارمزد کمتر هم پشتیبانی کنند.

صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس یک صرافی بین المللی و محبوب است که ارزهای بسیاری را پشتیبانی می‌کند و فضای بسیار بزرگ و گسترده‌ای برای تریدرها و علاقه‌مندان به حوزه ارز دیجیتال برای خرید و فروش و یا تبدیل فراهم کرده است.

خبر خوب این است که کاربران ایرانی زیادی در این صرافی فعالیت می‌کنند و درآمد بسیار زیادی هم دارند. اما خبر بد این است که کشور ایران تحریم است و شما با ip ایرانی نمی‌توانید از این صرافی استفاده کنید. بنابراین شما برای فعالیت در صرافی بایننس باید آز آی پی ثابت برای بایننس استفاده کنید.

آی پی ثابت در واقع به شما کمک می‌کند با یک ip بدون تغییر به صورت مداوم به بایننس متصل شوید و فعالیت کنید. بنابراین binance هرگز متوجه نمی‌شود که شما در ایران هستید.

استفاده از VPN برای بایننس؟!

بسیاری از کاربران زمانی که حرف از تغییر آی پی می‌شود، گمان می‌کنند که بایستی از VPN برای بایننس استفاده کنند. این در حالی است که بایننس باز هم متوجه این موضوع خواهد شد که شما در حال استفاده از وی پی ان هستید. دلیل آن هم این است که وی پی ان ها مدام به کشورهای مختلف متصل می‌شوند و این تغییر آی پی مداوم سبب می‌شود بایننس اکانت شما و یا سرمایه شما را مسدود کند.

شاید الان برای شما سوال باشد که اگر از VPN هم نمی‌توانیم استفاده کنیم پس چطور در بایننس فعالیت کنیم؟ جواب بسیار ساده است. شما نیاز به یک VPS یا سرور مجازی دارید که شما را به یک کشور متصل کند در حالیکه آی پی شما تغییر نکند و با هر بار قطع و وصل شدن، مجدد به همان آی پی متصل شود.

به همین منظور، شما باید اقدام به خرید VPS برای بایننس کنید. سرور مجازی به شما کمک می‌کند تا بدون ترس از تغییر آی پی و متوجه شدن بایننس، در این صرافی فعالیت کنید و مدام به یک IP ثابت وصل شوید.


بهترین سرور مجازی را از کجا تهیه کنیم؟

با رشد بازار ارزهای دیجیتال، سایت های زیادی پدید آمدند که اقدام به فروش سرور مجازی مخصوص بایننس کردند. اما انتخاب بهترین سرور مجازی برای تریدرها و افرادی که قصد دارند به صورت جدی در بایننس فعالیت کنند و مسئله سرمایه و اطلاعات اکانت‌شان بسیار مهم است، دغدغه مهمی است.

در اینجا ما به شما بیت سرور را پیشنهاد می‌کنیم که جزء یکی از با سابقه ترین و محبوب ترین سایت‌هایی است که VPS های قدرتمندی برای فعالیت در صرافی بایننس و معامله‌گری ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند.

شما می‌توانید برای استفاده از سرور مجازی مخصوص بایننس به آدرس اینترنتی https://bitserver.in مراجعه فرمائید و یا با شماره 07191301442 تماس حاصل فرمائید.

سرور مجازی مخصوص بایننس چه قابلیت هایی دارد؟

سوال بسیاری از افراد این است که سرور مجازی مخصوص بایننس فقط برای معامله‌گری ارزهای دیجیتال کاربرد دارد یا می‌توانیم استفاده های دیگری هم از آن داشته باشیم؟ پاسخ به این سوال این است که شما از سرور مجازی می‌توانید استفاده های بسیار زیادی جدا از بایننس داشته باشید.

در واقع همان امکاناتی که شما با vpn دریافت می‌کنید، با vps هم دریافت می‌کنید. تفاوت این دو در این است که vpn آی پی شما را با هر بار اتصال به کشوری خاص تغییر می‌دهد اما وی پی اس شما را همیشه به یک ip متصل می‌کند. بنابراین این ویژگی به شما کمک می‌کند که علاوه بر قابلیت‌ها، با خیال راحت در صرافی بایننس نیز فعالیت کنید.

این را بدانید که سرور مجازی به نسبت vpn قابلیت های بسیار زیادی دارد و همچنین دارای سرعت، امنیت و قطعی کمتری نیز می‌باشد.

از شما دعوت می‌کنیم برای خرید سرور مجازی مخصوص بایننس به سایت bitserver.in سر بزنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار