آذری: تا بیرونم نکنند از فولاد نمی‌روم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با قدرت در فولاد به کارم ادامه می‌دهم و تا زمانی که مرا بیرون نکنند این باشگاه را ترک نمی‌کنم.

آذری: تا بیرونم نکنند از فولاد نمی‌روم
سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت چمن ورزشگاه شهدای فولاد اظهار داشت: خودم در استادیوم حضور داشتم و تلاش کردیم مشکلات زردی چمن را برطرف کنیم. بدترین سیستم کار این است که حتماً باید مدیر بالای سر کار باشد تا کار درست انجام شود. امشب فرق بودن و نبودن من بالای سر چمن را ببینید. طی هفته جاری سعی کردم مشکل را بر طرف کنم. به مسئولان چمن هم گفتم برطرف شدن مشکل چمن جای تعجب ندارد و اگر شما وظایفتان را طبق برنامه انجام می‌دادید این اتفاق رخ نمی‌داد.
وی با اشاره به برخی شایعات در مورد برکناری از مدیرعاملی فولاد گفت: من پستی نگذاشتم که بگویم برکنارم کردند. به شایعات هم گوش نمی‌دهم و با قدرت کارم را انجام می‌دهم. هر جا لازم باشد از حق و حقوق باشگاه فولاد دفاع خواهم کرد و گوشم بدهکار این حرف‌ها نیست. فقط بدانید تا من را از اینجا بیرون نکنند خودم نمی‌روم.
مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: وقتی در صفحه مجازی چیزی منتشر می‌کنم بدون برنامه نیست و قطعاً اهداف خاصی دارم. انتظار ندارم همه متوجه اهدافم شوند و هر کسی می‌تواند تحلیل خود را داشته باشد. اینکه چه تحلیلی روی صحبت‌ها و پست‌های اینستاگرامی می‌گذارند به توانمندی آن آدم‌ها بر می‌گردد. من کارم را انجام می‌دهم و در شرایط آرام به دنبال اهداف فولاد در پایان فصل هستم. در پایان فصل خیلی حرف‌ها را می‌توان گفت.
آذری با اشاره به اظهارات اخیر جواد نکونام که بخاطر اتفاقات فصل قبل ابراز نگرانی کرده بود تصریح کرد: نگرانی نکونام به این دلیل است که فصل قبل ما را اذیت کردند. در شرایطی که می‌توانستیم نایب قهرمان شویم، در چند هفته آخر ۷ امتیاز ما را نابود کردند. امسال حواسمان به همه چیز هست و تمام اتفاقات را در حد توان رصد می‌کنیم. تا جایی که بتوانیم مبارزه می‌کنیم تا فولاد به جایگاه واقعی خودش بر می‌گردد.
وی در پایان در مورد برنامه فولاد در ادامه مسابقات تاکید کرد: همه چیز را دقیقا کنترل می‌کنیم و هیچ چیز را به قضا و قدر نسپردیم. بعد از بازی با سایپا یک استراحت کوتاه به بازیکنان می‌دهیم. چون تیم ما فرصت استراحت پیدا نکرد و نیاز دارند چند روزی از فوتبال دور باشند. از این رو استراحتی تقریبا یک هفته‌ای برایشان در نظر گرفتیم. پس از آن دوباره کار را شروع کرده و با قدرت در لیگ و جام حذفی ادامه می‌دهیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار