چرا «ورزش از نگاه دو» به آنتن نرسید؟

فصل جدید برنامه «ورزش از نگاه دو» که قرار بود، از جمعه ـ هفتم خرداد ماه ـ روانه آنتن شبکه دو سیما شود، به دلیل حجم بالای برنامه های انتخاباتی تلویزیون به آنتن نرسید.

چرا «ورزش از نگاه دو» به آنتن نرسید؟

پژمان ماندگاری در گفت و گو با ایسنا درباره علت به آنتن نرسیدن «ورزش از نگاه دو» توضیح داد: به دلیل حجم برنامه های انتخاباتی پخش «برنامه ورزش از نگاه دو» بنا به تصمیم مدیران کنسل و به پس از انتخابات موکول شد.
این تهیه کننده اعلام کرد: «ورزش از نگاه دو» از چهارم تیر ماه پس از برگزاری انتخابات روی آنتن خواهد رفت.
به گفته تهیه کننده در این فصل از برنامه «ورزش از نگاه دو» در هر قسمت پرونده‌ای ویژه، شامل دغدغه‌ها، چالش‌ها و موضوعات روز ورزش ایران برای بینندگان این برنامه گشوده می‌شود و در ادامه برای تبیین مباحث مورد نظر از کارشناسان و مهمانان ویژه‌ای به صورت حضوری و ارتباط تصویری بهره خواهد برد.
بررسی رویدادها و اتفاقات ورزشی در هفته‌ای که گذشت، گفتگوی ویژه با شخصیت‌های ورزشی، ارتباط زنده تصویری با مسوولان و مدیران ورزشی، معرفی بهترین بازیکن فوتبال هفته و ... از دیگر بخش های این برنامه است.
«ورزش از نگاه دو» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی پژمان ماندگاری و اجرای افشین عبداللهیان که جمعه ها ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار