نصرآزادانی: هدف صدیقی کسب نتیجه خوب در المپیک است

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلژیک درباره شرایط ملی پوش المپیکی این کشور توضیحاتی را مطرح کرد.

نصرآزادانی: هدف صدیقی کسب نتیجه خوب در المپیک است
علیرضا نصر آزادانی سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلژیک ، درباره اردوی مشترک عبدالله صدیقی هوگوپوش پناهنده افغانستانی در کشور بلژیک با ملی پوشان تکواندو ایران در مرکز جهانی تکواندو کشورمان عنوان کرد: فرصت بسیار خوبی بود تا با بازیکنان قهرمان و باتجربه ایرانی تمرین کنیم. تمرین در محیطی حرفه‌ای می‌تواند روی بازیکن ما از لحاظ جسمی و تمرینی موثر باشد. یک کمپ حرفه‌ای تشکیل شده است که می‌تواند بسیار پربار باشد.
او افزود: در واقع فدراسیون تکواندوی ایران اجازه داد تا در این کمپ حضور پیدا کنیم. شرایط بسیار خوبی داریم و امیدواریم بازیکن ما هم بتواند نتیجه خوبی در المپیک بگیرد. هدف ما عملکرد خوب است و امیدوارم نتیجه خوبی را هم به دنبال داشته باشد. صدیقی کار سختی دارد چرا که در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم تمام قهرمانان و بازیکنان ارزنده پا می‌زند.
ملی پوش سابق تیم ملی تکواندو ایران درباره مثبت شدن تست دوپینگ یکی از ورزشکاران این رشته کشورمان در آستانه المپیک اظهار کرد: از خبر مثبت شدن تست دوپینگ یکی از بازیکنان ایران شگفت زده شدم. تا جایی که می دانم دارویی که او مصرف کرده برای کاهش وزن بوده و اطلاع نداشتن از عوارض داروی مصرفی موجب شده این اتفاق رخ دهد. برای تکرار نشدن این موضوع باید بازیکنان در کلاس‌های اجباری ضد دوپینگ شرکت کنند. باید اطلاعات این دارو‌ها در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد. امیدوارم چنین اتفاقی تکرار نشود.
نصر آزادانی درباره عملکرد هوگو پوشان ایرانی در المپیک توکیو عنوان کرد: تمام بازیکنان شانس مدال دارند. بازیکنان ایرانی مانند آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی شرایط خوبی دارند. شرایط آرمین با وجود آسیب دیدگی خوب است و پا به پای سایر بازیکنان دیگر تمرین می‌کند. امیدوارم تا شروع المپیک از لحاظ روانی به شرایط ایده آل برسند.
او گفت: از فدراسیون تکواندو بابت برگزاری این اردوی مشترک تشکر می کنم. این اردو ۲ هفته ای است و برای شرکت در المپیک، مستقیما از ایران عازم توکیو می‌شویم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار