افاضلی: بازی پرسپولیس و فولاد کیفیت نداشت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: شرایط آب و هوایی اهواز باعث کاهش کیفیت بازی پرسپولیس و فولاد شده بود.

افاضلی: بازی پرسپولیس و فولاد کیفیت نداشت
هومن افاضلی کارشناس فوتبال کشورمان ، درباره تساوی تیم پرسپولیس برابر فولاد در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شرایط آب و هوایی و گرما در این بازی تاثیر گذار بوده و بازی کردن در دمای بالا و چمن بلند ورزشگاه فولاد سخت است. در مجموع بازی چنگی به دل نزد و کیفیت لازم را نداشت و در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.
افاضلی درباره برد استقلال برابر تراکتور بیان کرد: تیم تراکتور مصدومان زیادی داشت و با تمام پتانسیل خود در زمین مسابقه حاضر نشد. شاید اگر شرایط به صورت دیگری رقم می‌خورد، کیفیت و نوع بازی تراکتور هم متفاوت بود. با اوضاع و احوالی که تراکتور دارد، بازیکنان این تیم سعی کردند برابر استقلال آبرومندانه بازی کنند.
او افزود: تیم استقلال پتانسیل زیادی دارد و این تیم بازیکنان خوب و نخبه در اختیار دارد. آبی پوشان شانس داشتند که امتیازات بیشتری را کسب کنند و در کورس قهرمانی باشند.

استفاده از VAR باعث می شود حق به حقدار برسد

افاضلی درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال گفت: اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد، اما اینکه بگوییم این اشتباهات طبیعی است، درست نیست. سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در شکل بازی‌ها تاثیر می‌گذارد و حق به حقدار می‌رسد و فدراسیون فوتبال باید تجهیزات VAR را خریداری کند تا اشتباهات داوری کاهش یابد و حق تیم‌ها ضایع نشود.
کارشناس فوتبال درباره اظهارات تند فرهاد مجیدی بعد از بازی استقلال و تراکتور بیان کرد: به نظرم مطالبی که مربیان و بازیکنان استقلال مطرح می‌کنند را مدیریت باشگاه باید برطرف کند. همچنین آبی پوشان با اظهارات خود فضای آرام را برهم می‌زنند و تمرکز تیم از بین می‌رود. مشکلات استقلال باید درون خانواده حل شود و طرح مسائل در بیرون از باشگاه کمکی به حال این تیم نخواهد کرد و بازیکنان و هواداران دلسرد می‌شوند.
او درباره هجمه‌های وارد شده به پرسپولیس و اینکه نتایج به نفع این تیم رقم می‌خورد، گفت: تیم پرسپولیس ۲ بار به فینال آسیا راه یافته است. پرسپولیس در آسیا موفق عمل کرده و به نظرم درست نیست که بگوییم نتایج این تیم در لیگ برتر فوتبال مهندسی می‌شود.
افاضلی درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار