مسی: فکر میکردم نیمار پیش من برگردد اما برعکس آن اتفاق افتاد

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به همراه مدیرعامل باشگاه پاریس سن ژرمن، اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را پس از پیوستن لئو به جمع پاریسی ها برگزار کردند.

مسی: فکر میکردم نیمار پیش من برگردد اما برعکس آن اتفاق افتاد

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که به تازگی به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان باشگاه بارسلونا در طی انتقالی جنجالی و بزرگ که برخی از آن به عنوان بزرگترین جا به جایی تاریخ فوتبال نیز یاد می‌کنند، به پاریس سن ژرمن پیوست.
مسی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود که با حضور ناصر الخلیفی، مدیرعامل باشگاه پی اس جی برگزار شد گفت: من بسیار خوشحالم. زمانی که به اینجا رسیدم شادی وصف ناپذیری را تجربه کردم. باید بگویم که لحظات سختی بعد از ترک بارسلونا داشتم. بی‌صبرانه منتظر شروع دوران جدید هستم و با هم تیمی‌هایم و کادر فنی ملاقات کرده ام و حالا ما آماده هستیم برای همه چیز مبارزه کنیم.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین ادامه داد: ‏از رئیس باشگاه و لئوناردو، ‬مدیر ورزشی پی اس جی، تشکر می‌کنم که از روز بیانیه با ما ارتباط برقرار کردند. من خیلی خوشحالم زیرا قرار است کنار بهترین بازیکنان دنیا بازی کنم و امیدوارم شما را در فصل جدید در ورزشگاه ببینم و فصل خوبی در کنار هم داشته باشیم.
وی در خصوص جدایی از بارسا خاطرنشان کرد: جدایی از بارسا یک مشکل سخت و اتفاقی پر از احساس بود اما الان خوشحالم که اینجا هستم. بارسلونا خانه من بود. در آنجا خاطرات خوب و بد زیادی دارم ولی طرفداران من را می‌شناسند و می‌دانند من کسی هستم که می‌خواهم همیشه برنده باشم و در بالاترین سطح باشم. گاهی اوقات شما بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارید ولی با این وجود برنده نمی‌شوید! فوتبال به جزئیات کوچک بستگی دارد و فکر می‌کنم شما باید یک تیم کامل، روح قوی فوتبال و حتی شانس داشته باشید تا به موفقیت برسید. بی شک همیشه بهترین‌ها برنده نمی‌شوند!
لئو مسی راجع به بازگشتش به زمین مسابقه و انجام اولین بازی خود برای پاریسی‌ها نیز توضیح داد: من در تعطیلات بوده ام و فعلاً آمادگی کام ل را برای بازی کردن ندارم. دیروز در این خصوص صحبت‌هایی انجام دادیم و هرزمانی احساس کردم به آمادگی رسیده‌ام، برای پاریس سن ژرمن بازی می‌کنم. خیلی مشتاق بازی کردن دراین تیم هستم ولی نمی‌توانم زمان دقیقی به هواداران بدهم.
ستاره سابق بارسلونا در خصوص نقش نیمار در انجام انتقالش نیز صحبت کرد: نیمار در آمدن من به اینجا نقش داشت. قبلاً فکر می‌کردم نیمار به تیمی که من در آن هستم برمی‌گردد اما اکنون من به او پیوستم. البته من نمی‌توانم بارسلونا را فراموش کنم، ولی اکنون از زندگی جدیدی که در پاریس دارم خوشحالم. برای پیوستن به اینجا حتی با پارادس و دی ماریا نیز به عنوان هم وطن‌های خودم صحبت کرده و مشورت کردم.
وی در پایان راجع به شرایط لیگ فرانسه و چالش‌های موجود برای او در این لیگ نیز گفت: "واضح است که لیگ فرانسه و پاریسی‌ها را دنبال می‌کردم. فوتبال فرانسه پیشرفت زیادی کرده است. وراتی بهترین بازیکن در پست خود در جهان است! وقتی با رئیس صحبت می‌کردم، می‌پرسیدم آیا خانواده‌ام خوشحال هستندو یا اینکه آیا من واقعاً آماده این اتفاق هستم؟ مسائل این چنینی برای من اهمیت زیادی دارد و به هر حال باید آن‌ها را نیز در نظر می‌گرفتم. خوشبختانه من همکارانی اینجا در رختکن دارم و باز هم تکرار می‌کنم که از پیوستن به پی اس جی بسیار خوشحالم.
ناصر الخلیفی، مدیرعامل باشگاه پاریس سن ژرمن نیز در کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده راجع به انتقال مسی گفت: خوشحالم که مسی را به عنوان بازیکن پاریس سن ژرمن معرفی می‌کنم. با لئو ما به قهرمانی‌های بیشتر نزدیک شده‌ایم، اما هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم و باید به یاد داشته باشیم که هدف ما پیروزی در تمام مسابقات است. ما لیگ قهرمانان را این فصل بیشتر از هر زمانی می‌خواهیم.
مدیرعامل باشگاه متمول فرانسه در خصوص احتمال ماندن امباپه در تیمش گفت: امباپه خودش گفت که یک تیم خوب و رقابتی می‌خواهد. ما اکنون رقابتی‌ترین تیم دنیا را داریم و او دیگر هیچ بهانه‌ای برای ترک پاریس ندارد. او هیچ کاری جز ماندن نمی‌تواند انجام دهد. امباپه پاریسی است و ما آینده او را میدانیم.
وی در پایان افزود: مسی از نظر اقتصادی چیزهای زیادی به باشگاه ما اضافه می‌کند. امیدوارم که باعث شویم او بیشتر بخندد و از طرفی امیدوارم که مسی درخواست افزایش حقوق ندهد. ما برای این لیگ و شهر خیلی تلاش کردیم و امیدواریم امسال در حق پخش هم سود بیشتری داشته باشیم. مشاوران خبره‌ای از روز اول همراه ما بوده‌اند و مطمئن باشید که در هر زمینه‌ای قوانین رعایت شده‌اند و مشکلی از این بابت بدون شک وجود ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار