شورای اسلامی کار شهرداری زرین شهر آغاز بکار کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین‌شهر گفت:هفت نفر از کارگران به منظور انتخاب چهار نفر عضو اصلی شورای اسلامی کار شهرداری زرین شهر کاندیدا شدند که پس از تایید اداره کار سرانجام انتخابات این شورا با حضور 120 نفر از کارگران شهرداری برگزار شد.

علیرضا سودایی اظهار کرد: روابط مناسب بین کارگر و کارفرما همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در این بین شوراهای اسلامی کار نقش موثری را در ایجاد محیطی به دور از تنش و ارج‌نهادن منصفانه به کار بر عهده دارد.
وی با اشاره به نقش نظارتی و برنامه ريزی شورای اسلامی کار همچنین ايجاد زمينه همکاری و مشارکت کارکنان ،افزود: ايجاد روحيه همکاری بين پرسنل شهرداری به منظور پيشرفت تسريع امور شهر، بالا بردن آگاهی کارکنان در زمينه های مختلف فرهنگی_اجتماعی و اقتصادی و همچنین نظارت بر امور واحد به منظور اطلاع رسانی از انجام صحيح کار و ارائه پيشنهاد سازنده به معاونت های مختلف شهرداری و... از جمله مسائلی بود که در دوره پنجم مدیریت شهری مورد توجه قرار داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین‌شهر تصریح کرد: با توجه به فعالیت 190 نفر کارگر دائم در شهرداری زرین شهر و به استناد قانون تشکیل شوراهای اسلامی کار مصوب 30/10/63 مجلس شورای اسلامی پس از انجام مکاتبات مورد نیاز با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لنجان انجام گرفت و فرایند برگزاری مجمع عمومی و به طبع آن برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی هفت نفر از کارگران به منظور انتخاب چهار نفر عضو اصلی شورای اسلامی کار شهرداری زرین شهر کاندیدا شدند که پس از تایید اداره کار سرانجام انتخابات این شورا با حضور 120 نفر از کارگران شهرداری برگزار شد.
سودایی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری زرین شهر با حضور و نظارت نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لنجان، اضافه کرد: پس از شمارش آرا امیرحسین کوهستانی، منصور طغیانی، مصطفی سلیمیان و امیر برومند به ترتیب اکثریت آرا به عنوان اعضاء شورای کار شهرداری انتخاب شدند.
وی عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شهرداری زرین شهر اولین جلسه این شورا با حضور اعضاء برگزار و از بین منتخبان امیر حسین کوهستانی به عنوان رییس شورا مصطفی سلیمیان نایب رییس، منصور طغیانی خزانه دار، امیر برومند به عنوان منشی شورا تعیین و همچنین آقای ابوالفضل آبکار نیز به عنوان نماینده شهردار در این شورا تعیین شدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری زرین‌شهر خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده اعتبارنامه های اعضاء و مجوز ثبت شورای اسلامی کار شهرداری زرین شهر توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان صادر شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار