مالکی: نتایج ۲ فصل گذشته در شأن ذوب‌آهن نبود

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ۲ سال دشوار برای باشگاه ذوب‌آهن سپری شد که با روزهای آزاردهنده برای بازیکنان، هواداران و کادر فنی این تیم همراه بود و متأسفانه نتایج تیم در شأن این باشگاه ریشه‌دار اصفهانی نبود.

مالکی: نتایج ۲ فصل گذشته در شأن ذوب‌آهن نبود

بهمن مالکی ، درباره وضعیت تمرینات ذوب‌آهن برای آمادگی جهت حضور در لیگ برتر و جام حذفی در فصل پیش رو اظهار داشت: 2 سال دشوار برای باشگاه ذوب‌آهن سپری شد که با روزهای آزاردهنده برای بازیکنان، هواداران و کادر فنی این تیم همراه بود و متأسفانه نتایج تیم در شأن این باشگاه ریشه‌دار اصفهانی نبود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال با بازیکنان جدید جذب شده و کادر فنی با دانش تیم بسیار خوبی تشکیل شده است و امیدواریم آغاز خوبی داشته باشیم و نتایجی که لایق باشگاه ذوب‌آهن است را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره علل نتایج ضعیف این تیم در فصل گذشته و در پی آن ناراحتی هواداران از کسب این نتایج بیان کرد: هواداران ذوب‌آهن حق دارند، باشگاه ذوب‌آهن همواره در بالای جدول حضور داشته و در مسابقات آسیایی نیز جزء مدعیان بوده و انتظارات از این تیم بالا رفته است.

مالکی ادامه داد: امیدواریم با توجه به زمان مناسبی که در اختیار داریم به هماهنگی‌های لازم دست پیدا کنیم و موفق باشیم. احتمالا چند بازیکن دیگر نیز به جمع ما اضافه شوند و امیدواریم با حمایت هواداران و اصحاب رسانه سال خوبی داشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار