کی روش به این سرزنی‌ها نیاز دارد

تیم ملی ایران در دیدار برگشت مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل مقابل ازبکستان از روی یک ضربه ایستگاهی گل خورد تا در ادامه کار برای حضور در جام جهانی سخت تر شود.

کی روش به این سرزنی‌ها نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت مقدماتی 2014 برزیل مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی با ضربه ایستگاهی ازبک ها که با تعلل مهدی رحمتی و مدافعین به گل پیروزی بخش آنها تبدیل شد، در ادامه کار تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی را خیلی سخت کرد و دو پیروزی ارزشمند دور از خانه برابر قطر و کره جنوبی بود که ایران را جام جهانی 2014 رساند.


حالا تقریبا 4 سال از آن دیدار خاص که آخرین دیدار مهدی رحمتی سنگربان ثابت تیم ملی در آن زمان ، گذشته است و تیم ملی به رهبری کی روش شرایط متفاوتی را سپری می کند. شاگردان کی روش تاکنون هیچ گلی را در مسیر رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه دریافت نکرده اند و با اقتدار در صدر جدول گروه اول مسابقات بالاتر از کره جنوبی و ازبکستان قرار گرفته اند.


تیم ملی در بازی رفت در شرایطی موفق به شکست ازبک ها در تاشکند شد که در پی مصدومیت پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی و سیدجلال حسینی دو بازیکن قلب خط دفاعی را تشکیل داده بودند و گل برتری تیم ملی نیز روی ارسال شجاعی و ضربه سر سیدجلال حسینی به دست آمد.


تیم ملی ازبکستان و ایران هر دو تبحر بالایی در بازی فیزیکی دارند و همین موضوع می تواند دلیل اهمیت ضربات ایستگاهی و نیاز به بازیکنان سرزن در تیم باشد؛ موضوعی که شاید تعیین کننده برنده بازی باشد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار