شرکت دانش‌بنیان اصفهانی رتبه دوم آسیا را کسب کرد

شرکت دانش‌بنیان بهین آب زنده‌رود مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به کسب رتبه دوم در مسابقه بین‌المللی جایزه انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا (ASPA Award) شد.

شرکت دانش‌بنیان بهین آب زنده‌رود مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به کسب رتبه دوم در مسابقه بین‌المللی جایزه انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا (ASPA Award) شد.

رییس دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: این شرکت دانش‌بنیان از سوی شهرک به دلیل برخورداری از شرایط و شاخص‌های لازم برای شرکت در مسابقه جایزه انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا، معرفی و موفق به کسب رتبه برتر شد.
مژگان یزدیان پور با بیان اینکه این جایزه در نشست سالانه انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا به شرکت‌های دانش‌بنیان برتر مستقر در پارک‌های علمی و فناوری این قاره اعطا می‌شود، افزود: تاکنون ۱۲ شرکت از اصفهان موفق به کسب این جایزه شدند.
وی از جمله شاخص‌های انتخاب شرکت دانش‌بنیان برتر در این رقابت را فناوری، میزان صادرات و درآمد آنها عنوان و خاطرنشان کرد: امسال بیست و سومین نشست سالانه انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا اواخر آبان در تایوان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت بهین آب زنده‌رود نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امسال ۲۷ شرکت دانش‌بنیان در رقابت جایزه انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا شرکت کردند که چهار شرکت از بین آنها برتر شدند.
سعید سامانی افزود: رتبه نخست و جایزه طلایی این رقابت به یک شرکت تایوانی و رتبه‌های برتر به سه شرکت از اصفهان، روسیه و شیراز رسید.
وی شاخص‌های مورد توجه در انتخاب این شرکت‌ها را مدل توسعه و رشد آنها از جمله در صادرات و سطح تحصیل کارکنان، میزان اثرگذاری بر محیط از جمله اجتماع، اقتصاد و محیط زیست و داشتن برنامه آتی عنوان و خاطرنشان کرد: شرکت متبوع ما در زمینه مطالعات، طراحی و ساخت تجهیزات پایش زیست محیطی فعال است و سامانه گَندزُدایی پیشرفته خود را به کشورهای امارات، اسپانیا و آلمان صادر کرد.
سامانی تاکید کرد: انتخاب ۲ شرکت فناور برتر از ایران در این رقابت با توجه به شرایط و محدودیت‌های موجود، دارای ارزش و اهمیت بسیاری است.
شرکت آریا ‌نانوسیز از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری فارس نیز در بیست و سومین نشست سالانه انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا در تایوان، جایزه فناور را کسب کرد.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌عنوان نخستین سازمان مؤسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور فعالیت اجرایی خود را از سال ۱۳۸۰ با هدف حمایت و هدایت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان آغاز کرد و اکنون بیش از ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان و واحد فناور با اشتغال بیش از هفت هزار دانش‌آموخته دانشگاهی در آن مستقر هستند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار