اجازه بدهید ۱۰ قسمت پخش شود و بعد مقایسه کنید/روزگار جوانی قصه‌های به روزتری روایت خواهد کرد

اصغر توسلی کارگردان سریال روزگار جوانی درباره حال و هوای این سریال صحبت کرد.

اجازه بدهید ۱۰ قسمت پخش شود و بعد مقایسه کنید/روزگار جوانی قصه‌های به روزتری روایت خواهد کرد

اصغر توسلی کارگردان ،درباره انتقاد‌های اخیر نسبت به سریال روزگار جوانی گفت:در قسمت اول یا دوم سریال را با روزگار جوانی گذشته مقایسه کردند و آن روزی که ما سری گذشته روزگار جوانی را ساختیم گروه بازیگران هم مانند الان بودند و تازه کار خودشان را شروع کرده بودند. آرام آرام توسط مردم شناخته شدند و قصه سریال روایت شد.
وی ادامه داد:من در قسمت اول که نمی‌توانم همه قصه سری جدید را بگویم و متاسفانه برخی از دوستان اجازه ندادند که ۱۰ قسمت از سریال را مشاهده کنند و بعد نظرات خود را اعلام کنند.
توسلی اظهار کرد:من معتقد هستم در سری جدید قصه‌های به روز، جوانانه‌تر را خواهیم گفت و البته بازیگرانی که انتخاب شدند بچه‌های توانایی هستند و می‌توانند مانند بازیگران سری قبل روزگار جوانی جایگاه خود را پیدا کنند. یادم است ما برای سری قبل بازیگران را از یک گروه ۲۵ نفره تست گرفتیم و در سری جدید از بین ۱۸۵ بازیگر تحصیل کرده گزینش کردیم.
این کارگردان بیان کرد:اجازه بدهیم ۱۰ قسمت پخش شود و بعد مقایسه کنیم. دو قسمت سری جدید را نمی‌توانیم با ۵۲ قسمت قبل مقایسه کردچراکه ما در قسمت‌های اول ما بچه‌ها را معرفی کردیم و هنوز قصه نگفته ایم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار