علوی: پنجره فولاد زمانی باز شد که به دردمان نخورد

مدیر تیم فوتبال فولادخورستان گفت: پنجره باشگاه زمانی باز شد که دیگر خیلی به درد مان نخورد و ما تمام خرید‌های خود را کرده بودیم.

علوی: پنجره فولاد زمانی باز شد که به دردمان نخورد
سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم فولاد و اینکه بازیکنان این تیم بعد از با شکست مقابل آلومینیوم در استوری‌های مشترک قول داده بودند تا این نتایج را جبران کنند اظهار داشت: در فوتبال قول دادن نداریم، اما قول بر این مبنا است که تمام سعی و تلاش و غیرت خود را می‌گذارند و ان‌شالله از آبرو و حیثیت خودشان و خوزستان دفاع کنند در غیر اینصورت یک سر فوتبال برد و باخت است و یک سر دیگر آن مساوی؛ آن‌ها تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را نشان بدهند.
وی درباره اینکه به نظر می‌رسد بعد از تغییرات مدیریتی و فنی، فولاد از ریل موفقیت خارج شده است گفت: این تصمیمی بود که باشگاه گرفت و در ادامه تصمیمات هیئت مدیره و مدیرعامل بود که این تغییرات ایجاد شود و باید به آن احترام گذاشت. سالی که با فرکی قهرمان لیگ شدیم از ۵ بازی ابتدای فصل فقط دو امتیاز گرفتیم، اما در نهایت قهرمان شدیم. البته قصد مقایسه ندارم، اما باید امسال هم صبور باشیم و آرام آرام حرکت کنیم تا اتفاقات خوبی در ادامه مسیر بیفتند و بچه‌ها با تمام غیرت و تعصب به میدان می‌روند تا بهترین عملکرد خود را نشان بدهند.
*مدیریت به ویسی اطمینان دارد
علوی در مورد اینکه آیا التیماتومی به عبدالله ویسی و کادر فنی این تیم داده شده است یا خیر گفت: اگر قرار به این موضوع باشد از طرف مدیرعامل خواهد بود؛ فعلاً که چنین چیزی نیست و از طرف مدیریت اعتماد و اطمینان کامل به ویسی وجود دارد. این قول را دادند تا با تمام قدرت کار خود را انجام داده و از کادر فنی حمایت شود و ان‌شالله در ادامه نتایج خوبی بگیریم تا حرف و حدیث‌هایی که پیش آمده از بین برود. در هر صورت وقتی تیمی می‌بازد همیشه حرف و حدیث و صحبت‌های مختلف وجود دارد.
وی درباره اینکه چه پاسخی برای نگرانی هواداران فولاد دارد گفت: این حق آنهاست و ما فوتبال را برای آن‌ها بازی می‌کنیم. ما می‌خواهیم آن‌ها راضی باشند و خوشحالشان کنیم و اگر هواداران فولاد نباشند فولادی وجود ندارد. فولاد با این هواداران تشکیل می‌شود و با عشق و حمایت و تشویق آن‌ها تیم انگیزه می‌گیرد. از آن‌ها می‌خواهم تا صبور باشند تا به امید خدا در آینده خبر‌های خوب بشنوند.
*امیدوارم بازیکنان فولاد دوباره به خودشان بیایند
مدیر تیم فوتبال فولاد درباره باز شدن پنجره این تیم گفت: پنجره زمانی باز شد که دیگر خیلی به درد مان نخورد یعنی ما تمام خرید‌های خود را کرده بودیم و در ادامه با باز شدن پنجره اتفاقی نیفتاد، اما بحث خود این بچه‌هاست و آن‌ها هستند و امیدوارم دوباره به خودشان بیایند و خودشان را پیدا کنند و از آبرو و حیثیت فولاد دفاع کرده و همانطور که در استوری گذاشته بودند هم قسم شوند تا این اتفاق بیفتد و دوباره یک فولاد قوی و مقتدر را ببینیم.
وی درباره جذب بازیکن جدید خارجی گفت: می‌توانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم و در اندیشه این کار هم هستیم و باشگاه در پی این اقدام است تا بهترین تصمیم را بگیرد. در این باره با چند بازیکن خارجی از کشور‌های آفریقایی، برزیلی و حتی آسیایی مذاکراتی را کردیم و بعد از نهایی شدن نام او را اعلام می‌کنیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار