اعلام بار در شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر تنها خواسته مردم لنجان

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: شهرداری وشورای اسلامی زرین شهر به دلیل توجه ویژه به خواسته شهروندان و اهمیت بهره برداری از پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر تعهدات خود را اجرایی کرده اما برخی مسئولان استان همچنان اراده ای برای انتقال بخشی از سالن اعلام بار را به این شهرک ندارند.

احمد احمدیان در نشست اعضاء شورای اسلامی و شهردا ر زرین شهر با نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی و شهردار زرین شهر اظهار کرد: شهرداری زرین شهر در پروژه ای مهم و تاثیرگذار تحت عنوان شهرک حمل و نقل وارد مشارکت با بخش خصوصی شد اما این پروژه سال هاست به دلیل برخی مسائل با چالش‌هایی جدی مواجه شده است.
وی افزود: طی بازدیدی که شهرداری زرین شهر از پروژه های عمرانی خود برای برخی مردم و معتمدین برگزار کرد، سوالات متعددی در خصوص روند پروژه های شهرداری همچون شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر و شهرک کارگاه مزاحم شهری انجام گرفت.
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: برخی از شهروندان سوال می کردند علت هزینه کردن بودجه شهرداری در بیابان های اطراف شهر چیست؟! و چرا وقتی شهرداری با تمام مشکلات اقتصادی حاکم بر ان وارد مشارکت با بخش خصوصی شده پروژه ای که درآن توسعه و رونق اقتصادی شهر پیش بینی شده است همچنان پس از گذشت سال ها به بهره برداری نمی رسد.
وی ادامه داد: شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر در دوره چهارم مدیریت شهری به دلیل درنظر گرفته نشدن حقوق شهر و شهرداری وارد مباحث حقوقی شد که این مسئله توقف پروژه را به همراه داشت اما با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور همه مسئولان به نوعی در تلاش هستند گام‌هایی را در رفع چالش‌های موجود در حوزه اقتصاد، اشتغال و… بردارند بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر نیز با نگاهی جهادی به مسائل در مسیر حل مشکل شهرک گام برداشتند.
احمدیان اضافه کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد،برگزاری نشست های تخصصی و ... لایحه متمم شهرک حمل و نقل زرین شهر شهر به شورای اسلامی زرین شهر ارائه شده و با وجود برخی کاستی ها، به دلیل آنکه ضرر بیشتری به شهر و شهرداری وارد نشود این لایحه در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ به تصویب رسید.
وی عنوان کرد: تصویب لایحه متمم شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر با هدف حل مشکلات پیش روی پروژه به صورت کدخدامنشانه، احقاق حقوق طرفین و بهره برداری هرچه سریعتر شهرک به تصویب رسید اما پس از گذشت ۲۰ ماه همچنان این مهم محقق نشده است.
عضو شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: شهرداری وشورای اسلامی زرین شهر به دلیل توجه ویژه به خواسته شهروندان و اهمیت بهره برداری از پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر تعهدات خود را اجرایی کرده اما برخی مسئولان استان همچنان اراده ای برای انتقال بخشی از سالن اعلام بار را به این شهرک ندارند.
وی متذکر شد: شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر برای احقاق حقوق شهر و شهرداری قطعا با تمام قدرت از این پروژه صیانت کرده و خواستار مشخص شدن علت اصلی چرایی عدم استقرار سالن اعلام بار در شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر هستند و در این مسیر نیز مسئولان ارشد شهرستان لنجان همگام با مدیریت شهری زرین شهر مسائل را دنبال کرده تا به نتیجه ختم شود.
احمدیان تاکید کرد: اعلام بار در شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر تنها خواسته مردم،مسئولان ارشد شهرستان لنجان،مدیریت شهری و صنف کامیونداران است و انتظار می رود وزیر راه وشهرسازی نیز که در این شهرک حضور یافته، روبان افتتاح فاز نخست شهرک و آغاز سرمایه گذاری های بیشتر در این پروژه را بریدند پیگیر حل مسائل این شهرک در کوتاهترین زمان ممکن باشند چراکه این مهم مطالبات مردمی را به دنبال دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار