موسوی: مدال بازی‌های آسیایی را در ویترین افتخاراتم کم دارم

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: سال آینده مهمترین مسابقه ما بازی‌های آسیایی است اما باید برای حضور در چنین رقابتی حداقل دو یا سه بازی تدارکاتی و اردوی مشترک داشته باشیم.

موسوی: مدال بازی‌های آسیایی را در ویترین افتخاراتم کم دارم
سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان صربستان گفت: سطح فنی مسابقات به شدت بالا بود و تقریبا تمام تیم‌های مدعی در این رویداد شرکت داشتند. برای دومین بار مسابقات جهانی را تجربه می‌کردم و خداراشکر تیم ما تاریخ‌سازی کرد.
وی افزود: من در دوره گذشته سه پیروزی و در این دوره دو پیروزی کسب کردم. در دیدار مقابل بوکسور آلمانی هم بسیار خوب بودم و تمام توان خود را به کار بردم اما نتیجه آن چیزی نشد که می‌خواستم.
ملی‌پوش المپیکی ایران گفت: در سه سال گذشته دو مدال برنز آسیا گرفته‌ام، سهمیه المپیک کسب کردم و پنجم جهان شدم و در همین مسابقات صربستان هم دو پیروزی کسب کردم اما باز هم جای پیشرفت دارم.
موسوی درباره برنامه‌های آینده خود گفت: رقابت‌های جهانی دیگر تمام شد و باید در بازی‌های آسیایی آنفدر خوب باشم تا مدال این رویداد بزرگ را به ویترین افتخاراتم اضافه کنم.
بوکسور باتجربه ایران در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده مهمترین مسابقه ما بازی‌های آسیایی است اما باید برای حضور در چنین رقابتی حداقل دو یا سه بازی تدارکاتی و اردوی مشترک داشته باشیم. اگر صرفا با تمرین کردن بخواهیم به جین برویم کار سختی پیش رو ما خواهد بود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار