مهدی فلاح: با برگزاری انتخابی حق به حق‌دار می‌رسد

فرنگی کار وزن ۹۷ کیلوگرم گفت: فدراسیون کشتی با اجرای چرخه‌ی انتخابی، به‌تمامی کشتی گیران این فرصت را می‌دهد که به آن چیزی که حقشان است برسند.

مهدی فلاح: با برگزاری انتخابی حق به حق‌دار می‌رسد

مهدی فلاح فرنگی کار وزن ۹۷ کیلوگرم در خصوص اجرای چرخه انتخابی گفت: امسال بعدازاینکه مشکلات کرونا کمتر شده، چرخه انتخابی دوباره برگزار می‌شود. انتخابی طی سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ برگزار شد، اما دو سال به خاطر کرونا تعویق داشت. برگزاری این مسابقات صد در صد تأثیر مثبتی دارد و دلیل آن‌هم این است که پشتوانه‌ها انگیزه می‌گیرند. کشتی‌گیری که دوم شده است تلاش می‌کند که برای اولی بجنگد و به اردو راه پیدا کند.
وی در خصوص کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تصمیم کادر فنی برای اجرای چرخه‌ی انتخابی نشان می‌دهد که می‌خواهند همه کشتی‌گیرانی که خوب هستند کشتی بگیرند و به‌حق واقعی خودشان برسند.
فلاح در مورد برنامه خود برای سال جدید گفت: این چند وقت به دلیل حواشی که پیش‌آمده بود از اردوی تیم ملی دور بودم، ولی تمرینات خود را قطع نکردم، وزنم پایین بود و برای وزنم تمرین می‌کردم که بتوانم آن را بالا ببرم. منتظر مسابقات انتخابی هستم که انشالله برای بازی‌های آسیایی و جهانی در هرکدام که لیاقتش را داشتم شرکت کنم.
فلاح در خصوص شرایط لیگ گفت: با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد دارم. خدا را شکر شرایط خوب است و از روزی که در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی می‌گیرم شرایطم بهتر شده است. البته اگر امسال هم تیم ایران مال در لیگ حضور داشت به دلیل قرارداد‌های خوبی که سال گذشته بسته بود می‌توانست هم ازنظر مالی به کشتی گیران کمک کند و هم با تیم‌های دیگر رقابت نزدیکی داشته باشد و این باعث می‌شد تا قرارداد‌های تیم‌های دیگر هم برای گرفتن کشتی گیران خوب بالاتر می‌رفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار