انحراف اتوبوس در مهریز ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت

مدیرعامل هلال احمر استان یزد از انحراف اتوبوس در محور مهریز به انار خبر داد و گفت: این حادثه ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت که امدادرسانی به آنها توسط هلال احمر انجام شد.

انحراف اتوبوس در مهریز ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت

محسن حرازی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انحراف اتوبوس مسافربری در محور مهریز به انار منجر به مصدومیت ۱۹ نفر از مسافران شد، اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز دوشنبه ساعت ۴:۱۰ در ۶۰ کیلومتری مهریز به انار رخ داد.

وی با اشاره به اینکه پس از اعلام حادثه به جمعیت هلال احمر، یک تیم امداد و نجات جاده ای متشکل از سه نجاتگر از پایگاه امداد و نجات زین الدین مهریز با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، افزود: از ۱۹ مصدوم حادثه دو نفر توسط هلال احمر و ۱۲ نفر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد بیان کرد: همچنین پنج نفر از مصدومان به صورت سرپایی توسط نجاتگران و عوامل امدادی اورژانس در صحنه درمان شدند.

حرازی زاده با اشاره به اینکه این عملیات بیش از دو ساعت به طول انجامیده است، عنوان کرد: شماره تلفن ۱۱۲ پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می شود.

گفتنی است؛ این اتوبوس که از اصفهان عازم بندرعباس بوده است، ۲۲ مسافر داشته که ۱۹ از آنها مصدوم شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار