نحوه رقیق کردن لاک ناخن

در این مطلب رقیق کردن لاک ناخن به کمک روش های مختلف را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید و به کمک روش های ذکر شده بتوانید لاک هایتان را روان تر کنید.

مانند اغلب لوازم آرایشی لاک های ناخن وقتی در معرض هوا قرار داده می شوند به مرور زمان خشک و غلیظ می شوند و کارایی شان را از دست می دهند ولی شما می توانید به کمک روش های رقیق کردن لاک ناخن آن ها را قابل استفاده کنید.

نحوه رقیق کردن لاک ناخن با روش های مختلف

امروزه اغلب خانم ها به مانیکور ناخن هایشان اهمیت زیادی می دهند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بدون شیک لاک با رنگ های مختلفی را در منزل دارید که بهتر است با روش استفاده از آن ها و نحوه رقیق نمودن لاک ناخن هایتان آشنا شوید.
رقیق نمودن لاک ناخنها

رقیق نمودن لاک ناخن

روش اول : رقیق کردن موقتی لاک
برای رقیق نمودن موقتی لاک می توانید بطری را سر و ته نمایید تا مایع آن به راحتی قاطی شود و به مدت دو تا سه دقیقه بطری لاک را به صورت وارونه نگه دارید. بیشتر اوقات با همین کار لاک ناخن شما قابل استفاده می گردد.


رقیق سازی لاک ناخن
بطری لاک را می توانید در صورت تمایل بین کف دست هایتان قرار بدهید و بچرخانید تا گرما از دست های شما باعث رقیق نمودن لاک شود.
بطری لاک را به مدت ۲ دقیقه زیر آب گرم نگه دارید ولی اطمینان داشته باشید که درب بطری لاک بسته است. توجه داشته باشید که آب گرم باعث می شود تا لاک ناخن شل شود و علاوه بر این راحت تر روی سطح ناخن ها پخش گردد.
برای تست کردن قوام لاک روی ناخن آن را امتحان نمایید و بعد از زدن لایه اول اجازه بدهید تا خشک شود سپس لایه دوم را روی سطح ناخن هایتان بزنید.
رقیق نمودن لاک با روش های مختلف
روش دوم : رقیق نمودن لاک با تینر
اغلب مغازه های لوازم آرایشی محلول های رقیق کننده ای خاصی نظیر تینر را برای فروش دارند که برای رقیق نمودن لاک باید چند قطره از آن ها را به لاک اضافه کرد سپس لاک را بین دست ها مالش داد.
روش سوم : رقیق کردن لاک با محلول لاک پاک کن
به کمک قطره چکان دو قطره محلول لاک پاکن یا استون را درون لاک خشک شده بریزید سپس درب لاک را محکم ببندید و بطری لاک را بین دستان هایتان مالش بدهید. اگر لاک غلیظ است می توانید از مقدار بیشتری استون یا لاک پاکن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که لاک نباید بیش از اندازه رقیق شود زیرا روی ناخن های شما ترک می خورد.
رقیق کردن لاک با روش های دائمی و موقتی
روش چهارم : رقیق نمودن لاک با برق ناخن
یکی از روش ها برای رقیق نمودن لاک ناخن استفاده از برق ناخن می باشد و شما می توانید مقداری برق ناخن را به لاک خشک شده بیفزایید با این کار لاک رقیق و روان تر می شود.
رقیق کردن لاک ناخن با برق ناخن

نکات طلایی برای دوام بیشتر لاک ناخن

  • در پایان استفاده از لاک باید درب شیشه آن را محکم ببندید.
  • لاک را در مکانی سرد و تاریک نظیر یخچال قرار بدهید.
  • قبل از استفاده از لاک ناخن باید آن را تکان بدهید و بین دست هایتان بغلطانید.
رقیق کردن لاک ناخن با روشهای آسان
  • درب لاک را بعد از استفاده به کمک پنبه ای خیس تمیز نمایید.
  • لاک را به صورت ایستاده قرار بدهید.
  • از تکان دادن لاک ناخن خودداری کنید زیرا این کار باعث می شود تا حباب هایی روی سطح لاک ایجاد شوند که این حباب ها بعدا روی سطح ناخن ها ظاهر می شوند و باعث خراب شدن ظاهر دیزاین ناخن ها می گردند.
روان کردن لاک ناخن
در این مطلب روش های ساده برای روان کردن لاک ناخن را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار