قناعتی: اگر انتقادی داشته باشم خصوصی مطرح می‌کنم نه در رسانه‌ها/ امکان خطا وجود دارد

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران گفت: اگر ایرادی در مجموعه فدراسیون احساس کنیم، آن را به صورت خصوصی در فدراسیون مطرح می‌کنیم، نه در رسانه‌ها.

قناعتی: اگر انتقادی داشته باشم خصوصی مطرح می‌کنم نه در رسانه‌ها/ امکان خطا وجود دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل قناعتی درباره فعالیت‌های چند ماهه اخیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: در یکی، دو سال اخیر کلیه فعالیت‌های ورزشی کشور تحت الشعاع اوج‌گیری ویروس کرونا قرار گرفت. توقف و تعویق فعالیت‌های فدراسیون بدنسازی هم سبب شد که پس از آغاز مجدد رقابت‌ها شاهد تراکم برنامه‌ها باشیم. چنین شرایطی مثل سد آبی بود که دریچه‌هایش باز شده و آب با فشار به بیرون ریخته می‌شود.
وی ادامه داد: طبیعتا در چنین شرایطی لازم بود که فدراسیون در تمامی جبهه‌ها فعال باشد و این مساله نیازمند رئیسی جوان و اکتیو داشت که برنامه‌های مورد نظر فدراسیون را پیش ببرد. خوشبختانه نصیرزاده به خوبی ورود کرد و سعی کرد تمام مطالبه‌گری‌ها را پاسخ دهد؛ آن هم در شرایطی که فدراسیون نیازمند کار شبانه روزی بود.
رئیس بدنسازی و پرورش اندام استان تهران با اشاره به عملکرد رئیس فدراسیون بدنسازی تصریح کرد: در تمام دوران این فدراسیون سابقه نداشت که پرورش اندام این همه اعزام برون مرزی و میزبانی در طول یک سال داشته باشد. در بخش آموزش نیز فدراسیون فعالیت‌های بسیار زیادی انجام داده که نباید فراموش شود.
قناعتی درباره اتهاماتی که اخیرا از سوی برخی هیئت های بدنسازی و پرورش اندام در مورد رئیس فدراسیون بدنسازی مطرح شده، اذعان داشت: طبیعتا اگر فعالیت‌های یک سازمان زیاد باشد، امکان خطا هم پیش می‌آید، اما ما باید قضاوت کنیم و ببینیم که درصد این خطاها چقدر بوده است، نه این که تعداد خطاها را بشماریم و آن را سند قرار دهیم. به همین خاطر به عقیده من باید به فدراسیون نمره قبولی بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر رئیس هیئتی از رئیس فدراسیون انتقاد یا سوالی دارد، باید این سوال‌ها را در مجمع سالانه روسای فدراسیون‌ها بپرسد. به عقیده من، بسیاری از اتهاماتی که به فدراسیون زده شده، جنبه شخصی دارد و اگر مسائل شخصی وارد کارهای هیئت ها و فدراسیون شود، این مساله ظلم به فدراسیون است. در حالی که اگر انتقادی، جنبه کاری داشته باشد، دیگران نیز باید از آن مطلع باشند تا اگر آنها نیز انتقادی دارند، ابهامات آنها برطرف شود.
رئیس بدنسازی و پرورش اندام استان تهران بیان داشت: باید منافع فدراسیون را در نظر داشته باشیم. نباید کسی فکر کند که با تغییراتی کلی، مدینه فاضله‌ای ایجاد می‌شود. در هر حال یادمان باشد که تنها به قطار در حال حرکت سنگ زده می‌شود و فدراسیون هم اگر نیازمند تغییراتی باشد، این مشکلات با اتحاد هیئت‌ها برطرف می شود، نه با ورود مسائل شخصی.
قناعتی در خاتمه گفت: در هرحال همانند گذشته، باز هم از نصیرزاده حمایت می‌کنیم و اگر هم ایرادی در مجموعه فدراسیون احساس کنیم، آن را به صورت خصوصی در فدراسیون مطرح می‌کنیم، نه به صورت رسانه‌ای.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار