بودجه شهرداری اصفهان به شورای اسلامی شهر ارائه شد

از معاونت فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی روز یکشنبه با حضور در شرکت صنایع الکترواُپتیک صاایران اصفهان از قسمت‌های مختلف این صنعت بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های این صنایع آشنا شد.

بودجه شهرداری اصفهان  به شورای اسلامی شهر ارائه شد

وزیر دفاع در حاشیه این بازدید در جمع مدیران شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران اظهار کرد: حضور در این شرکت، افتخار، توفیق و سعادت بزرگی برای بنده است.

وی تصریح کرد: آنچه همیشه برای ما راهگشا بوده، این است که معتقد باشیم بدون اذن خداوند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و هرچقدر اعتقادمان به خدا و اهل بیت(ع) محکم باشد، در انجام فعالیت‌ها و اقدامات خود نیز موفق خواهیم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ابراز خرسندی از فعالیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت صنایع الکترواُپتیک صاایران افزود: با توجه به نوع فعالیت و تلاش مُجاهدانه مُتخصصان شرکت صنایع الکترواُپتیک صاایران، اقدامات ارزشمندی در این بخش انجام شده است.

وی خطاب به مدیران این شرکت گفت: بی‌شک آینده متعلق به شما خواهد بود و مسیر بسیار روشنی در پیش روی خواهید داشت.

در ابتدای این بازدید مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران در باره فعالیت‌های این شرکت و آخرین دستاوردها و توانمندی‌های آن گزارشی ارائه کرد.

صنایع الکترواُپتیک صاایران(صاپا) با هدف تولید انواع تجهیزات پزشکی، سامانه‌های کمک بازرسی و حفاظت الکترونیک، محصولات اپترونیک و اپتومکانیک، شیشه‌های هوایی و ریلی و عینک، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ در اصفهان آغاز کرد.

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی امروز همچنین با حضور در دانشگاه صنعتی مالک اشتر در اصفهان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دانشگاه و آشنایی با توانمندی‌های این مجموعه بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه صنعتی مالک اشتر با هدف اجرای پروژه‌های تحقیقاتی خاص ملی و آموزش و تربیت کارشناسان و کادر ویژه مورد نیاز صنایع و مراکز تحقیقاتی کشور در سال ۱۳۶۳ تأسیس شد.

این مرکز علمی دارای ۲ پردیس در شاهین شهر (واقع در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان) و تهران است.

دانشگاه مالک اشتر دارای رشته‌های مختلفی در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، برق و الکترونیک، علوم کاربردی، علوم و فناوری زیردریا، مدیریت و فناوری های نرم، مکانیک و هوا فضا، مواد و فناوری‌های ساخت، مهندسی پدافند غیرعامل، شیمی، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع ، مهندسی مواد، فناوری های زیستی و علوم و فناوری دفاعی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار