افراد گمشده در ارتفاعات سمیرم پیدا شدند

سید نور محمد موسوی رییس جمعیت هلال احمر سمیرم در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شب گذشته در پی دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن چهار نفر در منطقه گل افشان شهر حنا شهرستان سمیرم، یک گروه از   امدادگران پایگاه دولت قرین به همراه یک دستگاه آمبولانس، به منطقه اعزام شدند.

افراد گمشده در ارتفاعات سمیرم پیدا شدند

سید نور محمد موسوی رییس جمعیت هلال احمر سمیرم در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شب گذشته در پی دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن چهار نفر در منطقه گل افشان شهر حنا شهرستان سمیرم، یک گروه از امدادگران پایگاه دولت قرین به همراه یک دستگاه آمبولانس، به منطقه اعزام شدند.

به گفته وی، این عملیات پس از ۳ساعت و نیم تلاش و با حضور به موقع نجاتگران با وجود سرمای بسیار شدید با پیدا شدن هر چهار نفر خاتمه یافت.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم افزود: حال عمومی این افراد مساعد است.

موسوی با اشاره به سردی هوا تا منفی ۱۴ درجه سانتی گراد در برخی مناطق شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر با تلاش امدادگران و نجات‌گران پایگاه جمعیت هلال احمر رانندگان و سرنشینان ده‌ها خودروی گرفتار درمیان برف و کولاک جاده، امداد رسانی و به مسیرهای خود هدایت شدند.

وی تاکید کرد: برف و یخبندان نقاط مرتفع و دشت های سمیرم را فراگرفته و عزیمت به این مناطق خطرناک است.

بارش های اخیر علاوه بر نقاط کوهستانی ، اطراف شهر سمیرم بویژه بُهرز و ارتفاعات کمانه، در غرب این شهرستان را سپیدپوش کرده است.

روستای گل افشان در حاشیه سد مخزنی حنا و مسیر بین استانی سمیرم به آباده استان فارس واقع شده است.

شهرستان سمیرم در جوار ارتفاعات دنا و زاگرس میانی واقع شده و در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار