اصفهان تا روز دوشنبه بارانی است

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش باران در استان از اواخر وقت امروز تا اوایل دوشنبه این هفته خبر داد.

اصفهان تا روز دوشنبه بارانی است

آسیه آقایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از اواخر امروز به استان و فعالیت آن تا اواخر روز دوشنبه بر روی استان است.

وی گفت: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق استان به‌صورت قسمتی تا نیمه ابری، به‌تدریج افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و در نیمه غربی بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش در بیشتر مناطق استان ادامه دارد، افزود: شدت بارش‌ها از اواخر وقت امروز تا اوایل دوشنبه در نیمه غربی استان به‌صورت برف و باران خواهد بود. همچنین در مناطق مستعد رعد و برق و کولاک برف دور از انتظار نیست.

وی از وزش باد شدید در روز دوشنبه، به‌ویژه در نیمه شرقی استان خبر داد و گفت: کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۴ درجه سانتی‌گراد افزایش دارد.

آقایی با بیان اینکه حداقل دمای هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده ۶ و حداکثر دما ۱۷ درجه سانتی‌گراد است، تصریح کرد: گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۲۱ درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه بوئین میاندشت با صفر درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا امروز و فردا افزایشی است، اما از سه‌شنبه صبح ۴ تا ۵ درجه سانتی‌گراد افت دما داریم، خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان نیز بعدازظهر و شب فردا بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار