ساخت هنرستان فنی دخترانه اردستان قطعی شد

فرماندار اردستان گفت: ساخت هنرستان فنی دخترانه اردستان و تخریب مدرسه فتوحی زواره قطعی شده است.  

ساخت هنرستان فنی دخترانه اردستان قطعی شد

حمیدرضا تاملی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در دیداری که با داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور داشتیم موضوع ساخت هنرستان دخترانه در اردستان و تخریب و نوسازی مدرسه فتوحی در زواره نهایی شد.

وی اضافه کرد: این موضوع مورد موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفته، دستور تکمیل و بهره برداری از سالن ورزشی روستای کچورستاق در بخش زواره به صورت ویژه، به مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان صادر و در اولویت فعالیت ها قرار گرفت.

فرماندار اردستان اظهار امیدواری کرد: این سالن که از سال ۸۵ عملیات ساخت آن آغاز شده تا دوماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری شود.

تاملی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای سفرمهراله رخشانی مهر معاون توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس کشور و معاون وزیر آموزش و پرورش به شهرستان اردستان گفت: امیدواریم در سفرنامبرده به اردستان که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شداتفاق های خوب دیگری نیز انجام شود که در فرصت مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ در نشست شورای آموزش و پرورش اردستان گفته، اردستان بالاترین سطح مدرسه های تخریبی را در استان اصفهان دارد که موضوع قابل قبولی نیست و تمام مدیران باید تلاش کنند تا برنامه نوسازی این واحد ها پیگیری و اجرایی شود.

شهرستان ۴۳ هزار نفری اردستان با بیش از چهار هزار و ۳۹۵ نفر دانش‌آموز و۷۰واحد آموزشی در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار