مرگ ۱۰۷ نفر در حوادث کار در استان اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از افزایش ۱۳.۸ درصدی تلفات ناشی از حوادث کار خبر داد و گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۱۰۷ نفر در حوادث ناشی از در استان جان خود را از دست دادند.

مرگ ۱۰۷ نفر در حوادث کار در استان اصفهان

منصور فیروزبخت با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۰۷ نفر در حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست داده‌اند که همگی مرد بودند.

وی به فوت ۹۴ نفر بر اثر حوادث کار در مدت مشابه سال قبل اشاره و خاطرنشان کرد: آمار تلفات حوادث کار در ۱۰ ماهه امسال نسبت به سال قبل ۱۳.۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سقوط از بلندی و اصابت جسم سخت را بیشترین علل فوت در حوادث کار در استان برشمرد و گفت: سقوط از بلندی و اصابت جسم سخت همیشه بیشترین سهم را در آمار تلفات دارد.

وی با بیان اینکه در ده ماهه امسال ۴۳ نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل اصابت جسم سخت و ۴۱ نفر دیگر نیز به دلیل سقوط از بلندی جان خود را از دست دادند، افزود: دلایلی همچون سوختگی، برق‌گرفتگی، کمبود اکسیژن و غرق‌شدگی در رتبه‌های بعدی مرگ در حوادث کار قرار دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان، فیروزبخت به افزایش ۱۱.۳ درصدی آمار مصدومان حوادث کار که به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند خبر داد و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۲۸۱ مصدوم حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۱۶۷ نفر آنان زن و ۲ هزار و ۱۱۴ نفر از آن‌ها مرد بودند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار