حوادث ۲۴ ساعت گذشته اصفهان یک کشته و ۱۰ مصدوم داشت

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه شب گذشته برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک خودروی پیکان در محور سمیرم به حنا به سامانه ۱۱۵ اعلام و ۲ آمبولانس اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شد.

حوادث ۲۴ ساعت گذشته اصفهان یک کشته و ۱۰ مصدوم داشت

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه شب گذشته برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک خودروی پیکان در محور سمیرم به حنا به سامانه ۱۱۵ اعلام و ۲ آمبولانس اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی یک مرد ۴۰ ساله از سرنشینان خودروی پیکان در دم جان باخت.

وی با اشاره به اینکه همه مصدومان نیز از سرنشینان پیکان بودند، ادامه داد: چهار نفر شامل یک مرد ۴۰ ساله، ۲ زن ۲۷ و ۳۹ ساله و یک کودک پنج ساله در این حادثه مصدوم و توسط واحدهای امدادی به بیمارستان سیدالشهدای سمیرم منتقل شدند.

دلیل بروز این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان همچنین با اشاره به حادثه انفجار ترقه در منطقه آبشار سوم (دنارت) اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه شب گذشته امدادخواهی و یک واحد امدادی به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه سه مرد ۱۸، ۱۹ و ۳۰ ساله از ناحیه دست، پا و صورت دچار آسیب و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.

عابدی درباره انفجار ترقه در خیابان بازارچه اصفهان در ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه شب گذشته نیز خاطرنشان کرد: در این حادثه ۲ بانوی ۱۴ و ۲۰ ساله و کودک ۱۲ ساله دچار آسیب دیدگی سطحی دست و پا، صورت و نیز سنگینی گوش شده و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار