بارش‌های رگباری بهاره تا ۱۸ اردیبهشت در استان اصفهان ادامه دارد

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری توام با رعد و برق و وزش باد شدید در سراسر استان تا یکشنبه هجدهم اردیبهشت ماه ادامه می‌یابد.

بارش‌های رگباری بهاره تا ۱۸ اردیبهشت در استان اصفهان ادامه دارد

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فعالیت بارشی امروز پنج شنبه مناطق شمال و جنوب استان اصفهان را در برمی گیرد و بارش‌های رگباری و وقوع رعد و برق و ریزش تگرگ را در این نواحی انتظار داریم.

وی با بیان اینکه ناپایداری جوی تا روز یکشنبه هجدهم اردیبهشت نواحی غرب و شرق استان را نیز فرا می‌گیرد، افزود: بارش‌ها در روزهای جمعه و شنبه در نیمه غربی، شمالی، شرقی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود و وزش باد پدیده غالب استان است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وزش باد شدید و تند باد لحظه‌ای در شرق و مرکز استان به خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی و آلودگی هوا منجر می‌شود.

آقایی اضافه کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، وقوع صاعقه و شکستن درختان فرسوده بر اثر ناپایداری‌های جوی در سه روز پیش رو دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش دارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان امروز ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: زواره با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و میمه و چادگان با دمای هفت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار