ارایه خدمات بهینه با تصویب ۲۰۰ عنوان آموزش کارکنان شهرداری

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با تاکید بر تصویب ۲۰۰ عنوان آموزش کارکنان شهرداری، گفت: آموزش کارکنان شهرداری هر سال مبتنی بر یک فرآیند مشخص با نیازسنجی آموزشی و تعیین شایستگی‌های شغلی همکاران در حوزه‌های شغلی مختلف آغاز می‌شود.

ارایه خدمات بهینه با تصویب ۲۰۰ عنوان آموزش کارکنان شهرداری

سید مصطفی اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تصویب ۲۰۰ عنوان آموزش کارکنان شهرداری برای خدمت بهتر به شهروندان اصفهانی، اظهار کرد: آموزش در سازمان امری لازم و حیاتی است، هر سال انجام این برنامه مهم در شهرداری اصفهان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هر سال مبتنی بر یک فرآیند مشخص با نیازسنجی آموزشی و تعیین شایستگی‌های شغلی همکاران در حوزه‌های شغلی مختلف آغاز می‌شود، در نهایت با تهیه، تدوین و تصویب برنامه در کمیته آموزش و توانمندسازی شهرداری اصفهان آماده اجرا می‌شود.

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در برنامه آموزش کارکنان شهرداری اصفهان از تعداد ۲۰۰ عنوان آموزش مصوب، ۱۴ درصد به موضوع تقویت حمل‌ونقل عمومی ۵.۳ درصد عنوان ویژه دغدغه مدیریت مناسب پسماندها، ۵.۷ درصد به موضوع توسعه زیرساخت‌های الکترونیک در ارائه خدمات شهری، ۵.۱۷ درصد از برنامه به ارتقای تاب‌آوری شهرها در برابر حوادث اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: سه درصد از برنامه آموزش کارکنان شهرداری اصفهان به بسترسازی بوم کارآفرینی و فن آفرینی، چهار درصد به افزایش خوداتکایی و درآمدهای پایدار شهری، دو درصد به اولویت بخشی به محرومیت‌زدایی از بافت ناکارآمد شهری و ۵.۶ درصد به ارتقای شاخص‌های محیط زیست شهری می‌پردازد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار