اکتشافات عمیق معادن در کشور اجرایی شده است

عزت‌الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: من باخبرم مدیران فعال در این حوزه در حال اکتشافات عمیق هستند.

اکتشافات عمیق معادن در کشور اجرایی شده است

به گزارش خبرنگار ایراسین، عزت‌الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران گفت: چقدر خوب است که رسانه کار حرفه‌ای انجام دهد و ظرفیت‌های موجود به کمک رسانه‌ها به میدان بیاید.
وی گفت: یکی از دوستان به من گفت که اگر انرژی دست شما نیست، عوارض که دست شماست، من به عنوان نماینده ملت وقتی به مسایل نگاه می‌کنم می‌بینم همه جا اگر گیر و مشکلی است پای دولت در میان است نه فقط دولت فعلی که منظور در حالت کلی است.
اکبری تالارپشتی افزود: این موانع باید توسط دولت برطرف شود و هر وزیری در حوزه کار خود فعالیت کند، ما الان قانون جدید معادن را در دست اقدام داریم و مدام از بخش خصوصی دعوت کردیم و عزیزان می‌توانند نظر خود را از طریق مهندس بهرامن یا طرق دیگر به ما منتقل کنند.
وی خاطر نشان کرد: ما برای عمران آبادی و ساخت کشور به بودجه دولتی نیاز نداریم و ما از جیب مردم و سرمایه گذاران میتوانیم کشور را آباد کنیم.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نوکر مردیمم و به این نوکری افتخار میکنیم و از وقتی که این دولت مستقر شده هدفمندتر امورات در حال ساماندهی است.
وی تأکید گرد: گفتند در اکتشاف مشکل داریم که من باخبرم مدیران فعال در این حوزه در حال اکتشافات عمیق هستند.
اکبری تالارپشتی افزود: ما در قانون بی‌ثباتی کمتر داریم و آنچه هست دستور العمل‌هایی است که اجرا می‌شود.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: انرژی مزیت ماست، و انتظار ما از بخش خصوصی این است که مطالباتش را به صورت حرفه‌ای و تخصصی پیگیر باشد و تسلیم تصمیمات غلط نشود.‌
وی اظهار کرد: شما مردم مایید و مطالبه‌گری حرفه ای را باید روزبه روز تقویت کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار