«ابهام» و «غفلت»؛ ۲ چالش اصلی صنعت فولاد در ایران

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: به نظر می‌رسد بزرگترین چالش در صنعت فولاد مشخص نبودن تکلیف بسیاری از مسائل است. به علاوه موضوع خصوصی سازی در یک برهه زمانی مطرح شد اما متأسفانه وظایف محول شده مغفول ماند.

«ابهام» و «غفلت»؛ ۲ چالش اصلی صنعت فولاد در ایران

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجتبی حمیدیان در میزگرد تخصصی «بررسی چالش‌ها و فرصت‌های صنعت سنگ آهن در ۱۴۰۱» که در حاشیه همایش و نمایشگاه «چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار» در حال برگزاری است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد بزرگترین چالش در صنعت فولاد مشخص نبودن تکلیف بسیاری از مسائل است.

وی افزود: موضوع خصوصی سازی در یک برهه زمانی مطرح شد ولی متأسفانه وظایف محول شده مغفول ماند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: باید در آن طرف میز مباحثه، متولیان امر نیز حضور داشته باشند زیرا آنها مسئول هستند و در شرایط مختلف وقتی اقداماتی انجام می‌شود با برخورد برخی از مسئولان مواجه می‌شویم.

حمیدیان ادامه داد: باید در مورد مشکلات حوزه معادن با طرف‌های مختلف به جمع‌بندی برسیم تا بتوانیم در نتایج خوبی را در نهایت شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» از صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار