شروع طوفانی ذوب آهن / پرسپولیس بازنده به رختکن رفت

اصفهان- ذوب آهن با گلزنی در دقیقه یک شروع طوفانی را در ورزشگاه فولادشهر ثبت کرد.

شروع طوفانی ذوب آهن / پرسپولیس بازنده به رختکن رفت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه دوشنبه از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر جام خلیج فارس در وررشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه اول ذوب آهن با یک گل پیروز شد.

ذوب آهن شروع عجیب و طوفانی را ثبت کرد، در همان ثانیه‌های پایانی سجاد جعفری با حامد لک تک به تک شد اما ضربه او را حامد لک دفع کرد، اما دفع ناقص او بلافاصله حمله دوم را پایه ریزی کرد و این بار سانتر ابراهیم زاده با ضربه دقیق باقرپسند همراه شد و گل اول بازی در ثانیه ۶۵ توسط این مهاجم به ثمر رسید.

بعد از این گل شور اولیه ذوبی ها کاهش یافت و بازی در میانه زمین پیگیری شد و در دقایقی پرسپولیس نیز صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه ۲۰ فاصله چندانی با گل نداشتند، سانتر آقایی با ضربه سر حسینی همراه بود که واکنش زیبا فرعباسی مانع گلزنی سرخ‌ها شد.

اما ذوب آهن بار دیگر سوار بر بازی شد و در دقیقه ۳۷ فاصله چندانی با گل دوم نداشت، سانتر ارسالی از ابراهیم زاده با ضربه سر اسدی هراه بود و ضربه این بازیکن با خوش شانسی به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

ذوب آهن بار دیگر در دقیقه ۴۰ فرصت باز کردن دروازه لک را داشت اما ضربه سجاد عاشوری از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت تا نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان برسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار