لزوم اهمیت به فناوری‌های نوین در صنعت فولاد

مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت در میزگرد تخصصی "بررسی طرح جامع استراتژی توسعه صنعتی؛ تحول دیجیتال، تدوین، اجرا و پیاده‌سازی" گفت: این زنگ خطر باید در صنعت فولاد به وجود بیاید که اگر در مسیر فناوری‌های نوین حرکت نکنیم با چالش‌هایی مواجه می‌شویم و حاشیه اطمینان سوددهی به هم می‌خورد.

لزوم اهمیت به فناوری‌های نوین در صنعت فولاد

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی ایزدیار مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت در میزگرد تخصصی "بررسی طرح جامع استراتژی توسعه صنعتی؛ تحول دیجیتال، تدوین، اجرا و پیاده‌سازی" که در حاشیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار» برگزار گردید، اظهار کرد: سختی فعالیت‌های محیطی در صنعت فولاد و معدن قابل مقایسه با دیگر صنایع نیست.

وی با اشاره به تمرکز صنعت کشور بر بازار داخلی افزود: وقتی با صنعتی روبرو هستید که بازدهی ۴۵ درصدی دارد، به منظور کاستن هزینه‌ها و افزایش ارزش افزوده باید تلاش کرد.

ایزدیار خاطرنشان کرد: حاکمیت در خصوص مباحث زیست محیطی چیزی را مدنظر ندارد که این خود می‌تواند قابل توجه باشد.

مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت تاکید کرد: این زنگ خطر باید در صنعت فولاد به وجود بیاید که اگر در مسیر فناوری حرکت نکنیم با چالش‌هایی مواجه می‌شویم و حاشیه اطمینان سوددهی به هم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» از صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار