عملکرد گروه فولاد مبارکه در سال گذشته و کسب رکوردهای متنوع در سال جدید قابل تحسین است

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در آیین آغازین کارگاه طراحی مدل کسب و کار گفت: عملکرد گروه فولاد مبارکه در سال گذشته و کسب رکوردهای متنوع در سال جدید قابل تحسین است.

عملکرد گروه فولاد مبارکه در سال گذشته و کسب رکوردهای متنوع در سال جدید قابل تحسین است

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی طیب‌نیا مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در آیین آغازین کارگاه طراحی مدل کسب و کار اعلام کرد: عملکرد گروه فولاد مبارکه در سال گذشته و کسب رکوردهای متنوع در سال جدید قابل تحسین است.

وی افزود: مطمئنا هدف ساخت فولاد مبارکه، تنها ساخت یک کارخانه نبوده و الان به خوبی جایگاه فولاد مبارکه فراتر از یک کارخانه بوده به طوریکه از فولاد مبارکه می‌توان به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی پیشرو در تمامی زمینه‌ها نام برد و رمز این موفقیت‌ها، حضور نیروهای جهادی و کوشا، همراه با آموزش و اخذ تکنولوژی‌های روز دنیا بوده که موجب تدارک زنجیره مناسب از سنگ تا رنگ شده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: فضای کسب و کار الان عوض شده و ظرفیت‌های بسیار زیادی فراهم شده است و فضای قبل، حاکم نبوده و قطعا تا چند سال آینده باید روی توسعه محصولات برنامه ریزی کنیم.

طیب‌نیا در ادامه گفت: علی رغم مشکلات جاری در حوزه های زیرساخت‌ها (آب، برق،حمل و نقل و...) باید به هوش بوده و با طراحی صحیح برای آینده، میراث‌داران خوبی برای گذشتگان باشیم و این مجموعه را با توسعه هایش، ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های صنعتی بسیار شدید شده و باید با قابلیت‌های موجود، شرایط را به نوعی دیگر رقم بزنیم و با تشریک مساعی و کسب اطلاع از دانش روز دنیا، روز به روز قوی تر و درفضای رقابتی سالم، پرچمدار صنعت فولاد باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد: ما در مجموعه گروه فولاد مبارکه، مدعی اقتصاد بدون نفت، موتور محرکه اقتصاد، الگوی ملی بنگاه داری و... هستیم، لذا عینیت بخشیدن به این موارد، مستلزم تلاش مضاعف و برنامه ریزی هوشمندانه است و مطمئناً با انگیزه بالا و برنامه‌ریزی و تلاش، موجبات ارتقا و توسعه فراهم خواهد شد.

علی طیب‌نیا افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود، توسعه محوری(توسعه سرمایه های انسانی+توسعه کمی و کیفی متوازن)، تمرکز بر نوآوری و فناوری‌های نوین، تبدیل شدن به صنعت سبز و...از جمله‌ رویکردهای و محورهای بسیار مهم در توسعه و برنامه‌ریزی هوشمندانه می‌باشد.

وی یادآور شد: علی رغم وجود مشکلات فعلی و آتی، باید رکوردها و تولید مستمر ادامه داشته باشد و توسعه هوشمندانه، رمز پیشرفت در گروه فولاد مبارکه خواهد بود و توسعه ما، به سمت توسعه متوازن در زنجیره خواهد بود و بر اساس ماموریت شرکت ها، برنامه توسعه آن تدوین و هدف گذاری خواهد شد.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه تاکید کرد:‌ بدون شک، نگاه به کسب و کارهای جدید برای دوام و بقای سودآوری الزامی است و ما باید برای حفظ سودآوری، نگاهی ویژه به کسب و کارهای جدید در زنجیره تولید را داشته و به دنبال یک معماری سازمانی جدید هستیم و بایستی جایگاه خودمان را در افق 1410، بعنوان یک سازمان پیشرو حفظ کنیم.

علی طیب‌نیا در پایان گفت: اعتقاد دارم، فولاد مبارکه، بستری بزرگ برای خدمت به کشور است و انشالله خداوند، توفیق انجام این مهم را به ما عنایت نماید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار