کشف ۱۱۷ تن کالای خارج از شبکه توزیع در نجف آباد

اصفهان - فرمانده انتظامی نجف آباد از کشف بیش از ۱۱۷ تن کالای اساسی، خارج از شبکه توزیع در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

کشف ۱۱۷ تن کالای خارج از شبکه توزیع در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ میثم گوهری آرانی اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر دپوی کالاهای اساسی خارج از شبکه توزیع و مصرفی در یک کارگاه بسته بندی مواد غذایی، این موضوع در راستای تداوم اجرای طرح پیشگیری و مقابله مقتدرانه با محتکران و مفسدان اقتصادی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از انجام تحقیقات مقدماتی و کسب اطمینان از درستی گزارش‌های دریافتی، طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در محل حاضر شده و در بازرسی‌های به عمل آورده بیش از ۱۱۷ تن کالای اساسی دپو شده شامل روغن، برنج و شکرخارج از شبکه توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، ارزش کالاهای مکشوفه را در این عملیات برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر تلاش‌های مستمر پلیس در برخورد با محتکران و مخلان نظام اقتصادی از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار