شفافیت ملاک عمل در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان باشد

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس جدیت و شفافیت ایجاد شده و همچنین جایی برای پاسخگویی به شکایات مردم درنظر گرفته شود.

شفافیت ملاک عمل در فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان باشد

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف نوری امروز _شنبه بیست و چهارم اردیبهشت‌ماه_ در ارتباط وب کنفرانسی با گردهمایی رؤسای ادارات ارزیابی و پاسخگویی به شکایات سراسر کشور در شیراز، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مؤثر معلمین در دوران کرونا و با تاکید بر لزوم نظارت‌های دقیق و همه جانبه، اظهار کرد: باید نظارت‌ها دربرگیرنده تمام مناطق و مدارس اعم از شهر و روستا باشد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: شهریه‌های ثابت و غیرثابت در مدارس غیردولتی باید کاملاً مشخص شود.

نوری همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های جبرانی تابستانه دانش‌آموزان، ادامه داد: دوره‌های تابستانه در قالب دوره‌های جبرانی آموزشی و پرورشی به صورت تلفیقی برگزار شود و صرفاً به آموزش پرداخته نشود.

وی گفت: باید در فرآیند ثبت‌نام‌های دانش‌آموزان در مدارس جدیت و شفافیت ایجاد شود و همچنین جایی برای پاسخگویی به شکایات مردم درنظر گرفته شود.

نوری با اشاره به نظام اداری و جدیت در اجرا، تصریح کرد: برنامه‌های راهبردی تنها حدود ۱۰ درصد از مسیر است و اجرا ۹۰ درصد دیگر را دربر می‌گیرد پس باید در نظام اداری، اجرا را بیشتر جدی گرفته شود.

به گزارش ایمنا، طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در تمام پایه‌های تحصیلی در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه پادا انجام می‌شود. بنابراین، تمام دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها می‌توانند برای جلوگیری از شیوع بیماری برای ثبت‌نام مدارس در پایه‌های تحصیلی مختلف به سایت پادا مراجعه کنند و مراحل ثبت‌نام خود را به صورت الکترونیکی و آنلاین انجام دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار