پرداخت حق بیمه ۳هزار و ۷۵۱ مددجوی اصفهانی در سال گذشته

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از پرداخت حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی سه هزار و ۷۵۱ زن سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت در سال گذشته خبر داد و گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان، ‌تضمین آینده آنها برای دریافت حقوق در دوران بازنشستگی است.

پرداخت حق بیمه ۳هزار و ۷۵۱ مددجوی اصفهانی در سال گذشته

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی بنایی با اشاره به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی با هدف توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت حمایت واریز شد و حق بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی سه هزار و ۷۵۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان نیز پرداخت شده است.

وی پرداخت حق بیمه مددجویان را تضمین آینده آنها برای دریافت حقوق در دوران بازنشستگی و پس از خروج از چرخه حمایتی امداد دانست و افزود: حق بیمه دو هزار و ۹۷۸ زن سرپرست خانوار و ۷۷۳ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی به حساب سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه افراد تحت حمایت پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و داشتن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته می‌شوند، خاطرنشان کرد: این افراد پس از بازنشستگی از مستمری و خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۹۱ نفر از مددجویانی که بالای هفت سال سابقه تأمین اجتماعی داشتند و به سن بازنشستگی رسیدند، با خرید سوابق به ارزش دو میلیارد و ۹۹۱ میلیون تومان توسط این نهاد، شامل مزایای بازنشستگی تأمین اجتماعی شده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار