روابط عمومی باید پاسخگوی مخاطبان خود باشد

مدیر روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی چادرملو در اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران با اشاره به اینکه جای روایت‌گری در روابط عمومی خالی است گفت: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، در یک محیط تعاملی زندگی می‌کنیم و بنابراین باید پاسخگوی مخاطبان خود باشیم.

روابط عمومی باید پاسخگوی مخاطبان خود باشد

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسین طالبی، مدیر روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی چادرملو، در اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی ایران که از صبح امروز، دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، به میزبانی شرکت فولاد مبارکه در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، در یک محیط تعاملی زندگی می‌کنیم و بنابراین باید پاسخگوی مخاطبان خود باشیم.

وی افزود: اکنون جای روایت‌گری در روابط عمومی خالی است. اگر بخواهیم انفعالی عمل کنیم و صرفا در مواقع بحران واکنش نشان دهیم بدترین شیوه عملکرد در روابط عمومی را استفاده کرده‌ایم. مدیر ارشد روابط عمومی باید بتواند از مجموع رخدادهایی که در جامعه رخ ‌می‌دهد، آینده را پیش‌بینی کند و بداند که بحران در کجا اتفاق می‌افتد.

مدیر روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی چادرملو گفت: رفتار مردم باید در فضای مجازی رصد شود نه در رسانه‌های رسمی و حکومتی. باید از فضای مجازی به منظور جلوگیری از بحران‌های آینده استفاده کرد.

در حال تکمیل...

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار