فولاد مبارکه در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام است

رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای شرکت فولاد مبارکه گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور، از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با هماهنگی مسئولان منطقه و استان اقدامات مؤثری انجام داده است.

فولاد مبارکه در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی پیشگام است

به گزارش ایراسین، غلامرضا پوربافرانی رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای شرکت فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور، از ابتدای بهره‌برداری تاکنون با هماهنگی مسئولان منطقه و استان اقدامات مؤثری انجام داده است.

وی افزود: لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، با همکاری ائمه جمعه و فرماندهان حوزه مقاومت شهرستان‌های هم‌جوار و مرکز استان و تحویل بیش از ۱۵ هزار تن اکسیژن رایگان به بیمارستان‌ها از اقدامات انجام‌شده در سال گذشته است.

غلامرضا پوربافرانی در ادامه گفت: اختصاص بودجه برای حمایت از بسیاری از بیمارستان‌های درمانگر کرونا در سراسر کشور جهت خرید انواع تجهیزات پزشکی از قبیل مخازن نگهداری اکسیژن، انواع دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، مواد ضدعفونی‌کننده و... در سطح منطقه گوشه‌ای دیگر از اقدامات انجام‌شده توسط فولاد مبارکه است. علاوه بر این موارد، در عرصه‌های دیگر نیز اقدامات زیادی انجام‌شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار