گرد و غبار تا چهارشنبه مهمان اصفهان است

اصفهان - کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: گرد و غبار تا روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی شده و کاهش کیفیت هوا را در اکثر مناطق به دنبال دارد.

گرد و غبار تا چهارشنبه مهمان اصفهان است

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه به دلیل نفوذ توده‌ی گردوخاک، امروز در اکثر مناطق گرد و غبار، منجر به کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود، ادامه داد: این شرایط در نیمه شرقی و شمال استان تا اواسط روز پنجشنبه تا حدی تداوم خواهد داشت.

وی ابراز داشت: امروز به دلیل ورود گرد و غبار از کشورهای همسایه به استان در برخی نقاط از جمله مناطق شمالی به یک هزار و ۵۰۰ متر کاهش یافت.

علی عسگریان با اشاره به وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز اضافه کرد: در این بازه زمانی دمای هوا تغییر محسوسی را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اینده دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۳۵ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی خوروبیابانک با دمای ۳۹ و بویین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار