لزوم اجرای معماری سازمانی برای هم‌افزایی بیشتر در فولاد مبارکه

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: با توجه به اینکه در آینده فضای رقابتی در صنعت فولاد شدیدتر خواهد شد، لازم است یک طرح معاری سازمانی برای هم‌افزایی بیشتر در گروه فولاد مبارکه اجرا شود.

لزوم اجرای معماری سازمانی برای هم‌افزایی بیشتر در فولاد مبارکه

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در نخستین روز از کارگاه طراحی مدل کسب‌وکار شرکت توکافولاد که امروز چهارشبه ۲۸ اردیبهشت ماه، برگزار شد، اظهار کرد: فولاد مبارکه همواره در مسیر رشد بوده و جز معدود شرکت‌هایی به شمار می‌رود که تقریبا هیچگاه رشد آن متوقف نشده است.

وی افزود: این مورد ناشی از ارزش‌هایی است مثل منابع انسانی با کیفیت یا مشارکت‌های ارزشمندی که در فولاد مبارکه و پیرامون آن شکل گرفته است. این موارد در نهایت جایگاه ارزشمند امروز فولاد مبارکه منتهی شده است.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: امروز در جایگاهی قرار داریم که ضمن ارزشمند بودن به شدت تهدید می‌شود. از آنجا که پیش‌بینی ما برای آینده نه چندان دور، سخت‌تر شدن فضای رقابت است و بنابراین ضرورت دارد تدابیر جدیدی اتخاذ کنیم و در مسیر حرکت خود طی ۳ سال آینده دست به تغییر و تحولات اساسی بزنیم.

ناظمی هرندی با اشاره فرآیند رشد و توسعه سازمان‌ها اظهار کرد: اداره کردن مجموعه‌ها اگر صرفا بر اساس جمع جبری عملکردها باشد ارزش افزوده خاصی ایجاد نمی‌کند. ارزش کلیدی آن جا است که شرکت‌ها، وقتی در کنار هم هستند نسبت به زمانی که به صورت مستقل فعالیت می‌کنند، ارزش‌های به مراتب بزرگتری ایجاد کنند.

وی با اشاره به قدمت شرکت توکافولاد گفت: سازماندهی شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه نیاز به یک برنامه منسجم دارد. در چند سال گذشته اقدامات خوبی برای ایجاد یکپارچگی لازم انجام شده است. در دوره مدیریت دکتر طیب‌نیا، با توجه به اهداف موجود باید کارهای مهم‌تری انجام دهیم. در همین راستا بر اساس آنچه نظر کارشناسی مشاوران فولاد مبارکه، لازم است یک طرح معاری سازمانی برای هم‌افزایی بیشتر اجرا شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار