برگزاری مجامع هلدینگ فولادمتیل در زمان مقرر

طی یک ماه گذشته، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ برای ۱۴ شرکت فرعی و وابسته هلدینگ فولاد متیل برگزار شد.

برگزاری مجامع هلدینگ فولادمتیل در زمان مقرر

به گزارش ایراسین، با توجه به جدول زمان بندی شده ، از ۲۰ فروردین تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، مجامع شرکت‌های پاسیفیک استیل، فرازکاوه، پردازش فولاد فرآیند البرز، آهن و فولاد آرتاویل ساخت، صنایع فولاد سهند آغاز، فولاد گستریزد، آهن و فولاد اصفهان، صنایع آهن و فولاد توس، صنیع کاوه تهران، صنایع آهن و فولاد درخشان اراک، آهن و فولاد نور، سدید ماهان، فولاد ساخت جنوب و توسعه بازرگانی متیل همیار، برگزار شد.

یکی از موارد مهمی که در تمامی جلسات مجامع شرکت‌های فرعی و وابسته به صورت مشترک از سوی مدیریت عامل هلدینگ فولاد متیل مورد تاکید قرار گرفت، حرکت به سمت توسعه و شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای مراکز با ارائه FS اقتصادی بود که برای انجام آن مهلت 2ماهه بعد از برگزای مجمع به هر شرکت داده شد. همچنین تقویت و اصلاح ساختار بازرگانی در مراکز خدماتی به همراه تدوین آیین‌نامه‌های فروش و اعتبار سنجی، انجام پروژه کارسنجی تا پایان خردادماه به همراه تصویب چارت سازمانی توسط هیات مدیره شرکت‌ها از سوی مدیریت هلدینگ فولاد متیل به مدیران عامل مراکز ابلاغ شد.

برگزاری مجامع هلدینگ فولادمتیل در زمان مقرر

گفتنی است در مجامع شرکت‌های فرعی و وابسته فولاد متیل، پس از قرائت دستور جلسه، گزارش هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی موضوعاتی همچون صورت وضعیت مالی، صورت سود و زیان شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰، انتخاب موسسه حسابرسی و بازرس اصلی و علی‌البدل، تعیین روزنامه کثیرالانتشار و درصد تقسیم سود مطرح و بعد از شور و بررسی به اتفاق آراء مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار