تداوم طوفان شن درمحورهای شرقی اصفهان/ممنوعیت تردد اعمال می شود

اصفهان - رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: طوفان شن در محورهای شرقی استان تا روز سه‌شنبه ادامه دارد و در این شرایط اعمال ممنوعیت‌های تردد مقطعی برای خودروها انجام می‌شود.

تداوم طوفان شن درمحورهای شرقی اصفهان/ممنوعیت تردد اعمال می شود

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از روز گذشته طبق اعلام سازمان هواشناسی شاهد طوفان شن در محورهای شرقی استان به خصوص محور خور - طبس بودیم که بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس راه در محورهای مذکور مستقر و نسبت به انسداد راه برای خودروها و اعمال ممنوعیت‌های تردد مقطعی کردند.

وی افزود: در همین راستا طی شبانه روز گذشته واحدهای گشتی پلیس راه استان با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌ها همچون راهداری، هلال احمر، اورژانس و شهرداری‌ها به خودروهای گرفتار در توفان شن امدادرسانی کردند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از امدادرسانی به ۴۵ دستگاه خودرو توسط واحدهای گشتی این پلیس خبر داد و تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۲ فقره تصادف خسارتی و ۱۹ فقره تصادف جرحی با ۲۲ نفر مجروح در محورهای شرقی استان رخ داد که بیشتر این تصادفات نیز مربوط به خودروهای سواری بودند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی توفان شن در محورهای شرقی استان تا روز سه شنبه تداوم دارد از اعمال ممنوعیت‌های تردد به صورت مقطعی در هنگام وزش باد و توفان خبر داد و گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم از ترددهای غیر ضروری به محورهای مذکور به ویژه محور خور _ جندق و خور _ طبس طی روزهای آتی خودداری کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار