موکب‌های آبادان تغذیه نیروهای امدادی حادثه متروپل را برعهده گرفتند

رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان گفت: موکب‌های اربعین حسینی با تهیه غذای گرم و ساندویچ تغذیه نیروهای امدادی حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را برعهده گرفتند.

موکب‌های آبادان تغذیه نیروهای امدادی حادثه متروپل را برعهده گرفتند

به گزارش خبرنگار ایمنا، مکی یازع اظهار کرد: در دو روز گذشته موکب‌داران بیش از شش هزار وعده غذای گرم و سرد را در شش آشپزخانه تهیه و بین نیروهای امدادی و کمک‌رسان توزیع کردند.

وی از فعالیت ۴۰ نیروی جهادی برای تهیه و بسته‌بندی غذا در موکب‌های اربعین حسینی آبادان خبر داد و افزود: ایستگاه صلواتی در نزدیکی محل حادثه برای خدمات‌رسانی به امدادگران و نیروهای خدماتی برپا شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان افزود: با توجه به گرمای هوا ۱۰ هزار بطری آب معدنی و دو هزار وعده صبحانه تهیه و توزیع شده است ضمن اینکه گروه‌های مردمی نیز با تهیه آبمیوه و کیک از نیروهای امدادی پذیرایی می‌کنند.

وی گفت: شش حسینیه در اطراف محل حادثه برای اسکان نیروهای اعزامی از سایر شهرستان‌ها به آبادان درنظر گرفته شده است و نیروها در موقع استراحت به این مکان‌ها راهنمایی می‌شوند.

به گزارش ایمنا، برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر روز دوشنبه _چهارم خردادماه_ دچار حادثه ریزش شد. امدادرسانان همچنان مشغول امدادرسانی هستند و تاکنون ۱۴ نفر از شهروندان آبادانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار