اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات شهری اختصاص یافته است که بر اساس اولویت‌های سازمان هزینه خواهد شد.

اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات خدمات موتوری اصفهان

حسن نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته با خرید دو خودروی ۱۰ چرخ و ۴ دستگاه جاروب خیابانی و یک کامیون اقدام به نوسازی ماشین‌آلات سازمان کردیم.

وی با بیان اینکه در گذشته تنها یک دستگاه ۱۰ چرخ برای پروژه‌های عمرانی در اختیار داشتیم که یک دستگاه جرثقیل سنگین روی آن نصب شد، ادامه داد: تا قبل از این از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و اگر حادثه‌ای در شب به وقوع می‌پیوست با مشکل جدی برخورد می‌کردیم، زیرا که زمان‌بر بود تا ماشین تهیه می‌شد.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان افزود: همچنین ۴ دستگاه جاروب برای ارائه خدمات عمرانی رینگ سوم تهیه شد.

وی از فرسوده بودن برخی از ماشین‌آلات برای انجام خدمات شهری و پروژه‌های عمرانی خبر داد که نیاز به انجام تعمیرات اساسی دارد و گفت: در زمان حاضر خودرویی نداریم که از خط خارج شده باشد و تمام ماشین‌آلات آماده به‌کار است.

نظام‌زاده از وجود ۱۱۰ ماشین‌آلات عمرانی سنگین و نیمه‌سنگین خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۵۳ خودرو ویژه برای انجام خدمات شهری از جمله زباله‌کش، جاروب، جدول‌شور و نرده‌شور در اختیار سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان است.

وی تاکید کرد: با وجود امکانات موجود تمام پروژه‌های عمرانی در جریان است و هیچ وقفه‌ای در اجرای پروژه‌ها نداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار