آخرین اطلاعات سخنگوی قوه قضائیه از مشایی و بقایی+جزئیات

سخنگوی قوه قضائیه با تکذیب آزادی بقایی گفت: ایام حبس فریدون تمام نشده است و خبر پایان حبس وی را تکذیب می‌کنیم، در مورد مشایی هم باید گفت که این فرد ادعای بیماری داشت که کمیسیون پزشکی قانونی تحمل توان این فرد جهت کیفر را تأیید کرده است.

آخرین اطلاعات سخنگوی قوه قضائیه از مشایی و بقایی+جزئیات

به گزارش ایمنا، مسعود ستایشی درباره صحت اخباری مانند «مشایی و بقایی به دلیل بیماری در بیرون از زندان هستند» یا «حسین فریدون درخواست آزادی مشروط داشته است»، اظهار کرد: ایام حبس فریدون تمام نشده است و خبر پایان حبس وی را تکذیب می‌کنیم. نیمی از جزای نقدی که برایش مترتب بوده پرداخت نشده است.

وی افزود: اتهام این فرد مشخص است او چند روزی است که غیبت داشته اما شب گذشته به زندان بازگشته است. این فرد از نهم خردادماه تا روز گذشته غیبت داشت.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص مشایی و بقایی تصریح کرد: بقایی با نظریه کمیسیون پزشکی قانونی به علت بیماری باید خارج از زندان باشد و براساس تصمیم قضائی و مطابق قانون در مورد این فرد تصمیمی گرفته شده که موقت است و خبر آزادی وی هم تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: در مورد مشایی هم باید گفت که این فرد ادعای بیماری داشت که کمیسیون پزشکی قانونی تحمل توان این فرد جهت کیفر را تأیید کرده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار