برپایی میز ارتباطات مردمی در اصفهان با حضور نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل فراجا

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در روزهای بیست و پنجم و بیست و ششم خردادماه برپا می‌شود.

برپایی میز ارتباطات مردمی در اصفهان با حضور نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل فراجا

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ایوب گرامی اظهار کرد: هم‌زمان با سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان، میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده فرمانده کل انتظامی کشور در راستای رسیدگی به مشکلات، درخواست‌ها و همچنین دریافت نظرات و پیشنهادها در امور ارتباط با فرماندهی انتظامی برپا می‌شود.

وی افزود: این برنامه از ساعت هشت صبح الی ۱۸ عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، بیست و پنجم و بیست و ششم خردادماه ۱۴۰۱ در دانشگاه علمی کاربردی انصارالمهدی ( عج ) فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل میدان امام حسین ( ع) و چهارراه تختی، بعد از کوچه مسجد سرخی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی می‌توانند برای دیدار با نماینده تام‌الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور و طرح سؤال‌ها، مشکلات، نظرات و پیشنهادها خود در حوزه انتظامی و ترافیکی در ساعات و روزهای اعلام‌شده به مکان تعیین شده مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار