زندگی امروز ملت ایران عزتمندانه است

اردستان-فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: امروز اگر چه دشمن در جنگ اقتصادی و تحریم ظالمانه مشکلات زیادی را بر این کشور تحمیل کرده اما زندگی امروز ما عزت‌مندانه است.

زندگی امروز ملت ایران عزتمندانه است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا میرحیدری شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای فراجای شهرستان اردستان، اظهار داشت: امنیتی که امروز بر کشور و جهان اسلام حاکم شده نتیجه رشادت‌ها، فداکاری‌ها و گذشت خانواده‌های معظم شهدا است، مانند مادری که دو فرزند خود برای ابقای اسلام تقدیم کرده است تا نظام اسلامی بتواند استوارانه در مقابل نظام استکبار و شیاطین، پرچم اسلام حقیقی را بلند کند و در کنار آن امروز ملت‌های مظلوم بتوانند از آزادی بهره‌مند شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: باید خداوند را شاکر باشیم چرا که نعمت جمهوری اسلامی به هر حال برکت بزرگی است و همه باید در راستای حفظ این نظام تلاش کنیم تا آنجایی که امام بزرگوار هم تاکید کردند که حفظ نظام از نماز هم واجب تر است.

سردار میرحیدری تصریح کرد: امروز هرکسی در راستای تقویت نظام اسلامی حرکت کند مسیر او مسیر شهداست و هرکسی از هر جهت در راه تضعیف نظام حرکت کند باید بداند که خیانت به خون شهدا می‌کند.

وی یادآور شد: کسانی که به واسطه دنیاطلبی دنبال مطامع دنیوی هستند و کاری می‌کنند که نظام در حوزه اقتصادی دچار مشکل شود و کسانی که در حوزه فرهنگی و اعتقادی باعث فاصله جوانان از اسلام شوند، خائن به خون شهدا هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: باید به خود بنگریم و بدانیم که امروز اگر در زندگی مادی خودمان توفیقاتی داریم به پاس گذشت خانواده‌های شهداست و به نحوی عمل کنیم که در جهت تقویت نظام اسلامی باشیم.

سردار میرحیدری تاکید کرد: امروز اگر چه دشمن در جنگ اقتصادی و تحریم ظالمانه مشکلات زیادی را بر این کشور تحمیل کرده اما باید بدانیم که زندگی امروز ما زندگی عزت‌مندانه است و با نگاه به برخی کشورهای همسایه متوجه می‌شویم که آنها در چه حقارتی زندگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در کشور ما حتی پیروان سایر ادیان و مذاهب با عزت زندگی می‌کنند، اگر دشمن به دنبال شکاف بین آحاد ملت ماست می‌داند که اگر مردم وحدت داشته باشند نمی‌تواند رسوخ پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: زمانی که تفرقه بین مردم ایجاد شود، گروهی پیرو یک جناح و گروهی پیرو جناح دیگر باشند دشمن می‌تواند نفوذ پیدا کند و قلب‌های جوانان و نوجوانان ما را در دست خود بگیرند.

سردار میرحیدری ابراز داشت: نباید دنیا طلبی ما باعث شکاف بین آحاد جامعه شود، باید سعی کنیم سطح آگاهی‌های جوانان و نوجوان را نسبت به وقایع گذشته و شرایط کشور افزایش دهیم.

وی بیان کرد: این وعده‌های دروغینی که دشمنان می‌دهند و فریب کاری‌هایی که انجام می‌دهند را باید برای جوانان تبیین کنیم و جهاد تبیین که مکرراً رهبر انقلاب تاکید دارند به همین علت است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نگذاریم جای شهید و جلاد عوض شود این شهدا در برابر دشمنانی ایستادند که رحم به صغیر و کبیر نکردند.

سردار میرحیدری تصریح کرد: امروز به لطف خداوند نظام مقدس اسلامی با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده است و ما باید در پشت جبهه و در سطح جامعه مراقب باشیم.

وی ادامه داد: بدانیم که همین گرانی‌ها نیز دسیسه دشمن است و نباید وضعیت ما اینگونه باشد، بخشی از این گرانی‌ها به واسطه خیانت بعضی مسئولان ماست و همچنین منفعت طلبی‌ها، کم کاری‌ها و ترک فعل‌هایی که صورت گرفته است.

سردار میر حیدری یادآور شد: اگر بخواهیم نگاه دنیوی به وضعیت موجود داشته باشیم واقعاً ضرر می‌کنیم، نگاه و روزنه دید خود را باید با روزنه نگاه شهدا تنظیم کنیم.

منبع: mehrnews-5514657

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار