زاینده‌رود را بازگردانید

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی و فعال اقتصادی اصفهانی و به عنوان نماینده صنعت گران اصفهان، چاره‌اندیشی برای احیای دائمی زاینده‌رود را خواستارم.

زاینده‌رود را بازگردانید

عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: هر روز که می‌گذرد بر مشکلات زاینده‌رود بیش از گذشته افزوده می‌شود و نبود آن چالش‌های زیادی را برای مردم این شهر، تاریخ و تمدن آنها به وجود آورده است که قابل وصف نیست.

وی افزود: دولت‌های گذشته با برخوردار نبودن از تفکر صحیح برای رهاسازی زاینده‌رود، ظلم بزرگی را به مردم این استان وارد آوردند که مدارک و مستندات آن کاملاً موجود است و اکنون درخواست همه ما از این دولت، توجه به شاهرگ حیاتی اصفهان است. توجهی که به دور از وعده و قول‌های بدون عمل باشد زیرا مهم اجرا است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران یادآور شد: البته مواردی دیگر برای این شهر چون راه اندازی قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران، رفع بی‌توجهی دولتمردان نسبت به اصفهان به دلیل مهر برخوردار بودن و… از جمله درخواست‌هایی است که از رئیس جمهور داریم اما آنچه مهم‌ترین است و در محوریت قرار دارد بازگشت زاینده‌رود است.

سهل‌آبادی گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی و فعال اقتصادی اصفهانی و به عنوان نماینده صنعت گران اصفهان، چاره‌اندیشی برای احیای دائمی زاینده‌رود را خواستارم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار